Pioneer CDJ-400 aangekondigd (13/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 07-11-2007 09:26

Zoals te lezen is in het Persbericht heeft Pioneer een nieuwe CD speler aangekondingd : CDJ-400.

Lees meer in het DJ Topic : CDJ-400

Pioneer CDJ-400 Demo Video by DJResource

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 19-12-2007 12:39 (16%)

What do you think about Pioneer CDJ-400 aangekondigd ??

Vote :   

Daiko    posted on 04-01-2008 12:36
The setup shown in the video is with one CDJ only. I can upload the TSK file (thats the export file of the Traktor Midi settings).

I also work on a TSK with uses two CDJs, but since my soundcard on the laptop features just one output, it does have that much priority for me, because i can't use my external mixer with it.
Lead    posted on 04-01-2008 16:11
If you have the TSK file, please mail it to info@djre..... so we can add it to the Topic and offer it as a download for all other users.
Let the BASS be louder
Dyno    posted on 05-01-2008 09:46
Poster: Lead

Ga ik nakijken.... de template heb ik gemaakt naar het model speler ik had... de uiteindelijke versie is dus iets gewijzigd blijkt Winking my eye

Heb je misschien die template al gewijzigd?
Dan kan ik em weer downloaden. Cry
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Daiko    posted on 05-01-2008 10:56
I did send Lead the file
trudyvv    posted on 05-01-2008 11:17
@Daiko: my question remains: did you use a driver, and if so, where can I find it? My computer doesn't recognise the cd-players as external midi-controllers, but only as USB composite devices...
Daiko    posted on 05-01-2008 12:41
I didn't use any driver (since there is none) my Windows XP finds those CDJs as USB Device CDJ-400 (soundcard) the midi just works from the scratch. The TKS Files is just some kind of XML file which includes the information for Traktor what some midi note from the CDJ will do in the software. Took me like one hour do get a good configuration, which isn't perfect yet. Will do a 2 CDJ config file this weekend if i find some time.
Daiko    posted on 05-01-2008 12:48
Btw. found something interesting: Version, DSP and other info; press the ReloopExit Button for like 10 to 15 seconds, switch through the infos with the call (cue call) button:

Lets compare, both my CDJs say this:

Mod edit by Lead on 31-01-2008 15:38 (2%)
trudyvv    posted on 05-01-2008 13:21
I have exactly the same numbers on mine cdj, but my pc doesn't recognise it as cdj-400 (soundcard)... Damn, could it be something with the midi-settings on my pc? I don't know if there are any... This is highly frustrating!!
unclefunk    posted on 11-01-2008 17:22
Net de cdj-400 binnen! Afgezien van alle discussies over welke cdj van pioneer nu aan te schaffen: dit is gewoon een zalige player, ZEKER voor thuisgebruik! Pioneer does it again... Bless
gregoireke    posted on 12-01-2008 09:17

@trudyvv: kijk bij apparaatbeheer of hij de usb devices er bij heeft gezet. Je moet enkel de midi-learn functie gebruiken.

yogum    posted on 12-01-2008 16:38
Hmm, ik moet nog 2 weken (minstens) wachten. Heb ze 28 dec besteld, maar er zijn 20 'wachtenden' voor mij. Cry

Maarja wachten loont de moeite, zullen we maar zeggen.
User edit by yogum on 12-01-2008 @ 16:38:23 (2%)
MissSalem    posted on 12-01-2008 17:01
Poster: yogum
Hmm, ik moet nog 2 weken (minstens) wachten. Heb ze 28 dec besteld, maar er zijn 20 'wachtenden' voor mij. Cry

Maarja wachten loont de moeite, zullen we maar zeggen.

Cry

Ik moet ze nog gaan halen en heb ze zelfs nog niet besteld... Heb onlangs een mailtje gezonden naar de winkel in kwestie en die heeft nog niet teruggezonden... Dat belooft.
MissSalem    posted on 04-02-2008 16:21
Mijn dealer laat weten dat de CDJ-400 begint te verschijnen in cafés, naar wat ik verstaan heb. Elders nog zo?
MickeyHouse    posted on 06-02-2008 01:43
Heb ze nog nooit in een cafe gezien:P Maar nou kom ik niet zo vaak in cafe's :P Bijna alleen clubs en daar staan toch de 1000's Happy, laughing
maar waarom zou je dit in een cafe zette? tenzij je daar ook echt een DJ hebt Winking my eye
Jer    posted on 06-02-2008 08:08
Poster: MissSalem
Mijn dealer laat weten dat de CDJ-400 begint te verschijnen in cafés, naar wat ik verstaan heb. Elders nog zo?

In cafes staan meestal dubbele cd spelers of van die computer systemen met zo touchscreen (weet niet hoe je die noemt) Weet niet of dat in belgie anders is?
Misschien dat ze er dan een hebben met een flinke hardeschijf eraan maar, dat lijkt me ook niet erg makkelijk werken.
User edit by Jer on 06-02-2008 @ 08:09:46 (38%)
ccc    posted on 06-02-2008 15:37
Poster: MickeyHouse
Heb ze nog nooit in een cafe gezien:P Maar nou kom ik niet zo vaak in cafe's :P Bijna alleen clubs en daar staan toch de 1000's Happy, laughing
maar waarom zou je dit in een cafe zette? tenzij je daar ook echt een DJ hebt Winking my eye

De meeste cafe's bij ons hebben toch een DJ.
_Ivan_    posted on 06-02-2008 19:52

Ik wacht ook al weken. Zouden ze uberhaupt nog wel binnenkomen?! Lead, waarom duurt dit zo lang? Niks voor pioneer!

Feel&.Celebrate.Life!
Borisdekloris    posted on 06-02-2008 20:30
Wil niemand ontmoedigen maar , heb uit betrouwbare bron dat en ik Quote:

Pioneer heeft een soort Luxe probleem men laat nu eerst een boel cdj's op papier verkopen alvorens ze over gaan op de productie ervan ....

Boris
MissSalem    posted on 06-02-2008 21:32
Poster: _Ivan_

Ik wacht ook al weken. Zouden ze uberhaupt nog wel binnenkomen?! Lead, waarom duurt dit zo lang? Niks voor pioneer!

Mijn dealer heeft ook niets staan van Pio. Klopt ook niet helemaal... Hij zei dat het bij Pioneer zelf lag, maar ik weet niet wat ik ervan moet geloven.

Wat er van zij, ik hoop dat het maar tijdelijk is. Happy, laughing
ccc    posted on 06-02-2008 23:20
Poster: Borisdekloris
Wil niemand ontmoedigen maar , heb uit betrouwbare bron dat en ik Quote:

Pioneer heeft een soort Luxe probleem men laat nu eerst een boel cdj's op papier verkopen alvorens ze over gaan op de productie ervan ....

Boris

Als dat zo is dan doen de dealers dat en niet pioneer zelf. Dus die betrouwbare bron van jou is waarschijnlijk niet zo betrouwbaar.
pascald    posted on 21-02-2008 12:15
Hoe zit het met de dealers? hebben die al gehoord van Pioneer wanneer er een schip vol met nieuwe CDJ-400 aan komt in Rotterdam? Dat ze niet leverbaar zijn vind ik tot daar aan toe, maar geef dan wel aan wanneer ze wel uitgeleverd kunnen worden.

Vind het echt slecht van Pioneer als ze hun eigen Pro + dealers niet willen informeren.
tairip    posted on 21-02-2008 13:35
Poster: pascald
Hoe zit het met de dealers? hebben die al gehoord van Pioneer wanneer er een schip vol met nieuwe CDJ-400 aan komt in Rotterdam? Dat ze niet leverbaar zijn vind ik tot daar aan toe, maar geef dan wel aan wanneer ze wel uitgeleverd kunnen worden.

Vind het echt slecht van Pioneer als ze hun eigen Pro + dealers niet willen informeren.

Dat weet jij al lang! Nog steeds EIND februari en dat is het nog niet!

@ Boris, ik denk dat je je beter moet laten informeren!
User edit by tairip on 21-02-2008 @ 13:35:40 (11%)
Maartenb    posted on 21-02-2008 14:04
Oke, aparte berichten hier over de CDJ-400. Ik heb gisteren mijn cdj-400 besteld en hij komt zometeen bij mij thuis binnen. (Dat weet ik door de Track & Trace codeWinking my eye)
pascald    posted on 21-02-2008 14:13
Poster: tairip

Dat weet jij al lang! Nog steeds EIND februari en dat is het nog niet!

@ Boris, ik denk dat je je beter moet laten informeren!

Eind februari vind ik een ruim begrip! Ik vraag dan ook om een datum! Ik kan dan ook weer wat dingen in plannen. en er wel of niet rekening houden dat ik andere apparaten moet inhuren.

Er moet toch iemand een datum weten?
Als die nu nog niet bekend is dan vraag ik mij af of ze überhaupt eind februari komen...
Men weet echt wel wanneer een bootje aan komt en wanneer deze vervolgens verspreidt wordt naar de dealers!

tairip    posted on 21-02-2008 14:36
Poster: pascald

Eind februari vind ik een ruim begrip! Ik vraag dan ook om een datum! Ik kan dan ook weer wat dingen in plannen. en er wel of niet rekening houden dat ik andere apparaten moet inhuren.

Er moet toch iemand een datum weten?
Als die nu nog niet bekend is dan vraag ik mij af of ze überhaupt eind februari komen...
Men weet echt wel wanneer een bootje aan komt en wanneer deze vervolgens verspreidt wordt naar de dealers!

Een datum werd door jou nog nergens gevraagd! Winking my eye Alleen "wanneer ze wel uitgeleverd kunnen worden" dat kan ook een ruim begrip zijn!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

139 Users online: 51 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 25.724
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.925.186