Poster: Lead
Ga ik nakijken.... de template heb ik gemaakt naar het model speler ik had... de uiteindelijke versie is dus iets gewijzigd blijkt
@trudyvv: kijk bij apparaatbeheer of hij de usb devices er bij heeft gezet. Je moet enkel de midi-learn functie gebruiken.
Poster: yogum
Hmm, ik moet nog 2 weken (minstens) wachten. Heb ze 28 dec besteld, maar er zijn 20 'wachtenden' voor mij.
Maarja wachten loont de moeite, zullen we maar zeggen.
Poster: MissSalem
Mijn dealer laat weten dat de CDJ-400 begint te verschijnen in cafés, naar wat ik verstaan heb. Elders nog zo?
Poster: MickeyHouse
Heb ze nog nooit in een cafe gezien:P Maar nou kom ik niet zo vaak in cafe's :P Bijna alleen clubs en daar staan toch de 1000's
maar waarom zou je dit in een cafe zette? tenzij je daar ook echt een DJ hebt
Ik wacht ook al weken. Zouden ze uberhaupt nog wel binnenkomen?! Lead, waarom duurt dit zo lang? Niks voor pioneer!
Poster: _Ivan_Ik wacht ook al weken. Zouden ze uberhaupt nog wel binnenkomen?! Lead, waarom duurt dit zo lang? Niks voor pioneer!
Poster: Borisdekloris
Wil niemand ontmoedigen maar , heb uit betrouwbare bron dat en ik Quote:
Pioneer heeft een soort Luxe probleem men laat nu eerst een boel cdj's op papier verkopen alvorens ze over gaan op de productie ervan ....
Boris
Poster: pascald
Hoe zit het met de dealers? hebben die al gehoord van Pioneer wanneer er een schip vol met nieuwe CDJ-400 aan komt in Rotterdam? Dat ze niet leverbaar zijn vind ik tot daar aan toe, maar geef dan wel aan wanneer ze wel uitgeleverd kunnen worden.
Vind het echt slecht van Pioneer als ze hun eigen Pro + dealers niet willen informeren.
Poster: tairip
Dat weet jij al lang! Nog steeds EIND februari en dat is het nog niet!
@ Boris, ik denk dat je je beter moet laten informeren!
Eind februari vind ik een ruim begrip! Ik vraag dan ook om een datum! Ik kan dan ook weer wat dingen in plannen. en er wel of niet rekening houden dat ik andere apparaten moet inhuren.
Er moet toch iemand een datum weten?
Als die nu nog niet bekend is dan vraag ik mij af of ze überhaupt eind februari komen...
Men weet echt wel wanneer een bootje aan komt en wanneer deze vervolgens verspreidt wordt naar de dealers!
Poster: pascaldEind februari vind ik een ruim begrip! Ik vraag dan ook om een datum! Ik kan dan ook weer wat dingen in plannen. en er wel of niet rekening houden dat ik andere apparaten moet inhuren.
Er moet toch iemand een datum weten?
Als die nu nog niet bekend is dan vraag ik mij af of ze überhaupt eind februari komen...
Men weet echt wel wanneer een bootje aan komt en wanneer deze vervolgens verspreidt wordt naar de dealers!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.