Ik heb onlangs een Mixvibes (dvs edition)+ u64 mk2 aangeschaft, alles aangesloten zoals dat staat beschreven (dat hoop ik van wel)! Alleen stuit ik op het volgende probleem. Op het moment dat ik de draaitafel(s) start, komt er geluid, op zich niets mis mee maar, dit gebeurt zonder dat ik de kanalen van mijn mixer hoef open te gooien. Hoe kan dat? Ik wil gewoon mijn mp3's aan mekaar mixen zoals ik dat gewnd ben d.m.v de 2 kanalen/faders van mijn mixer open en dicht te gooien. Je begrijpt wel dat ik op deze manier niet kan mixen. Is het uberhaupt mogelijk om de 2 mixvibes-decks aan te sturen met de kanalen/faders van een analoge mixer of kan ik dat alleen met een midi-controller? Of ligt het misschien aan de instellingen van mijn geluidskaart? Ik heb echt van alles geprobeerd, ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt?
Ik gebruik overigens 2 TechnicsSL 1210 MK11 draaitafels en een Mixer van Numark DM2050.
What do you think about probl. mixvibes aansturen met analoge mixer. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 6.286 days. Post CommentThat would be 209.5 months or a whopping 17.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.