Bloedbad tijdens optreden Carl Cox (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tairip    posted on 06-11-2007 10:51
Een optreden van de Britse dj Carl Cox in Venezuala is zaterdagavond geëindigd in een bloedbad. Rond half twee 's nachts begon een man tijdens de show met een pistool in de rondte te schieten. Dat melden diverse buitenlandse websites.

Hoewel het officiële aantal nog niet bekend is, wordt er gesproken van vier doden en minstens negen gewonden. Op een filmpje op YouTube, gemaakt door een aanwezige vj, was te zien hoe het optreden na het incident wordt stopgezet en er paniek onder het publiek uitbreekt.

Kijk voor een filmpje op: VKMAG.COM

Bron: Nu.nl

What do you think about Bloedbad tijdens optreden Carl Cox ??

Vote :   

the-melody    posted on 06-11-2007 20:39
Ik denk dat carl cox zelfs niet uit zichzelf is weg gaan duiken maar gewoon vant podium is gehaald. Ik zou niet de rekening willen betalen van Cox omdat die int ziekenhuis ligt vanwege dat de veiligheid daar niet goed was...
soundcollector    posted on 06-11-2007 21:03
Poster: the-melody
Ik denk dat carl cox zelfs niet uit zichzelf is weg gaan duiken maar gewoon vant podium is gehaald. Ik zou niet de rekening willen betalen van Cox omdat die int ziekenhuis ligt vanwege dat de veiligheid daar niet goed was...

Denk je echt dat carl cox op zichzelf zou blijven staan als niemand hem van dit podium zou halen? Ik dacht het niet... Als er doden vallen bij zoits probeert iedereen gewoon zijn eigen hachje te redden...
the-melody    posted on 06-11-2007 21:07
Neen dat ook niet, maar ik bedoelde meer dat de personen daar direct zouden zorgen dat carl cox zeker daar weg is.
Ziax    posted on 06-11-2007 21:42
ik denk dat iedereen in die situatie eerst aan zichzelf denkt. Pas daarna zal de security naar carl cox kijken. Dit is toch gewoon een menselijke eigenschap?

bij ehbo is het trouwens ook zo. regel 1: breng jezelf in veiligheid, hoe graag je de persoon in kwestie ook wil helpen Winking my eye
Twello    posted on 06-11-2007 22:05
nouja, je kan moeilijk eerst jezelf in veiligheid brengen en daarna terug gaan voor de restCry
Sunrise8    posted on 06-11-2007 22:08
ja het is erg tragisch. zowel voor de mensen daar. als voor de party people. als voor de mensen thuis, de dj, gewoon iedereen daar .. mijn condoleances (raar woord) hierbij dus aan de nabestaanden en de overledenen Happy, laughing..
Music made me who i am
Illusion    posted on 06-11-2007 22:19
Klopt!!! ik zag het filmpje op Dumpert.nl. Tragische gebeurtenis...

Wat een zieke personen. Ik vind het sneu voor de mensen die dit zijn overkomen... gewoon ongeschuldige mensen zijn hier om gekomen!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Cyspoz    posted on 06-11-2007 22:32
Die zet voortaan een kogelvrije booth op zijn raider lijst. Happy, laughing
sher    posted on 07-11-2007 14:54
echt ziek...
Steev    posted on 07-11-2007 15:04
Poster: Cyspoz
Die zet voortaan een kogelvrije booth op zijn raider lijst. Happy, laughing

Hehe, inderdaad :p Verplichte kogelvrije vesten voor alle medewerkers .. Cry
robbert    posted on 07-11-2007 15:17
Poster: Laidback

maarja.. dit is in die landen elke dag aan de orde..

Inderdaad, het gene dat dit verhaal zo speciaal maakt is dat Carl Cox aan het draaien was..
Burnmatic    posted on 13-11-2007 00:22
triest dat die personenen bestaan. sneu hoor. zou je niet verwachten bij zo'n fijn muziek genre.
Switchon    posted on 13-11-2007 00:46

Damn man wat bezielt zo'n kerel om dit te doen :S.

Maar inderdaad die landen maken dit elke dag wel mee. Maar dan nog gewoon te ziek voor woorden...

@ Burnmatic:

Precies wat je zegt, in die sfeer zou je het dus egt nooit verwachten...

MadSteven    posted on 02-12-2007 15:42
Venezuela...

Locatie is ook niet onbelangrlijk, hoor
Boyd    posted on 02-12-2007 20:00
Poster: Twello
nouja, je kan moeilijk eerst jezelf in veiligheid brengen en daarna terug gaan voor de restCry

Nou, de beveiliging is te vervangen. Carl Cox niet!
LSunicaXL    posted on 03-12-2007 00:18
Carl Cox had het eerst niet eens door, kan je nagaan hoe hard de muziek stondCry
Mja erg sneu dit soort mensen, ik zou zo iemand aan de hoogste boom (letterlijk) ophangen.

En ik wilde nog wel naar Isla Margarita op vakantie..... ga ik nog maar even goed over nadenken!Cry
User edit by LSunicaXL on 03-12-2007 @ 00:19:27 (59%)

This is an old Topic

No new postings for 6.323 days.
 Post CommentThat would be 210.8 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

205 Users online: 3 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 290
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.425.498