hd-25 of hdj-1000 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robbert    posted on 01-11-2007 09:42

Al lange tijd zit ik te twijfelen welke hoofdtelefoon ik moet kiezen, maar na afgelopen week beide te hebben getest is de keuze nog moeilijker geworden. Zowel de hd als de hdj zitten erg fijn en het geluid van beiden is subliem, ook de prijs is vrijwel gelijk. Sinds kort heeft -evenals de hdj- de hd een krulsnoer en dit issue vervalt dus ook.
Minpunt van de hdj is zonder twijfel de breekbaarheid, hier schijnen veel problemen mee te zijn. Minder te spreken ben ik over het uiterlijk van de hd, de hdj is nou eenmaal een stuk mooier.

Misschien dat mensen mij kunnen overtuigen aan de hand van gebruikers ervaringen, dus brand maar los!

ps. Passen zowel de hd als de hdj in een UDG headphone-bag?

What do you think about hd-25 of hdj-1000 ??

Vote :   

djfuse    posted on 05-11-2007 06:46
zou ik ook gedaan hebbenWinking my eye
TheSupercrab    posted on 06-11-2007 00:16
Ik heb mijn HD-25 al bijna 3 jaar nu. Ik gebruik hem niet allen voor DJen. Als ik naar college ga dan gebruik ik hem voor mijn ipod. Ipod los en zo in de mixer. Door regen, wind en zon. Maakt echt niet uit. De HD-25 gaat niet kapot. Het is net een dakar rally wagen.

Geluid is ook sublieme! On ear is wel eerst wennen.. Maar als je het gewend ben wil je niet meer treug. De HD is eijgenlijk veels te klein voor de UDG bag. Volgens mij passen dr wel 3 tegelijk in.. Kan het volgende week probeeren Happy, laughing. Mijn vriendin heeft toch maar besloten om ook een goede HP te koopen.
soundcollector    posted on 06-11-2007 01:23
ik heb de technics rpdj - 1200

onverwoestbaar, nog geen scheur in de armpjes (ik heb em sinds hij uit is dus reken maar uit...)
ongelofelijk goed geluid. Hij gaat ruim luid genoeg voor elk gebruik...

Ik zou alleen de zilveren kopen omdat hier zo een gekrolde kabel bij zit, dit is misschien handiger om te draaien...

Je kan de koptelefoon zo op je hoofd zette zodat je je nek niet schuin hoeft te houden om hem te klemmen...

alles is op en top hieraan en net zoals supercrab heb ik hem ook 2 jaar op school gebruikt... Kzit nu op hoger en ga met de auto naar school dus pak k nooit een mp3 mee
robbert    posted on 06-11-2007 08:55
Heb het UDG tasje getest met de hd-25 en hij past er inderdaad in, al gaat dit wel met een beetje duwen.

This is an old Topic

No new postings for 6.158 days.
 Post CommentThat would be 205.3 months
or a whopping 16.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 3 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 1.806
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.836.518