Al lange tijd zit ik te twijfelen welke hoofdtelefoon ik moet kiezen, maar na afgelopen week beide te hebben getest is de keuze nog moeilijker geworden. Zowel de hd als de hdj zitten erg fijn en het geluid van beiden is subliem, ook de prijs is vrijwel gelijk. Sinds kort heeft -evenals de hdj- de hd een krulsnoer en dit issue vervalt dus ook.
Minpunt van de hdj is zonder twijfel de breekbaarheid, hier schijnen veel problemen mee te zijn. Minder te spreken ben ik over het uiterlijk van de hd, de hdj is nou eenmaal een stuk mooier.
Misschien dat mensen mij kunnen overtuigen aan de hand van gebruikers ervaringen, dus brand maar los!
ps. Passen zowel de hd als de hdj in een UDG headphone-bag?
Poster: Sunrise8
niet bij elkaar nee. maar wel apart.
dus zou ik gaan voor de HD-25.. ikzelf voor de hdj..
Als ik niet zo'n slechte verhalen zou horen over de hdj zou ik niet eens hoeven twijfelen, maar ik doe graag langer dan een paar maandjes met een hoofdtelefoon van 200 euro..
Poster: robbert
Bedoel je met "losjes" dat de hoofdtelefoon niet goed klemt op het hoofd, of dat het draaipunt van de schelp gemakkelijk heen en weer gaat?
Poster: Mforge
2 Tairip : Klopt, ik heb nou me tweede hd, en ik had er een (waar overigens wel nieuwe oorschelpen op zijn gezet) en die oorschelpen sprongen bij de zachtste aanraking al van hun ingestelde maat af, zooooo vervelend!!
degene die k nou heb, is iets vaster, maar ik heb geen last meer van op en neer gaande schelpen, want ik draag hem op maximale maat, met rechts op me linkeroor, en de andere kant naar achter gebogen op me hoofd. dit zit het prettigst voor mij.
Poster: tairip
Nee dat de schelp makkelijk OP en NEER gaat zoals het er staat!
Ah oke, begreep niet helemaal wat je bedoelde in eerste instantie, maar het gaat dus over de "hoogteverstelling" van de headphone..
Ah oke, begreep niet helemaal wat je bedoelde in eerste instantie, maar het gaat dus over de "hoogteverstelling" van de headphone..
Ik hoorde van een maat van me dat hij echt super tevreden was met die hd 25 maar dat hij soms in grote zalen waar de geluidsdruk hoger was toch liever een grotere hp had zoals een rpdh of een hdj.
Misschien is dit persoonlijk..
Poster: Bastianmaar dat hij soms in grote zalen waar de geluidsdruk hoger was toch liever een grotere hp had zoals een rpdh of een hdj.
Het is de Hd-25 geworden, uit het feit dat iedereen hem adviseerd en hij duidelijk het degelijkst is..
Poster: robbertgoede keuze....
Het is de Hd-25 geworden, uit het feit dat iedereen hem adviseerd en hij duidelijk het degelijkst is..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.