Behringer eurolive P1520
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rens    posted on 31-10-2007 18:20

Het gaat dus over zoals de titel al aangeeft de Behringer eurolive P1520. Ik weet niet of iemand van jullie hier ervaring mee heeft of iets dergelijks.

Wat ik wil weten is het volgende: is dit een box met een goede kwaliteit in deze prijsklasse en met dit vermogen? Of zijn er betere alternatieven. Zo ja, welke?

Ik hoor het wel...

What do you think about Behringer eurolive P1520 ??

Vote :   

tairip    posted on 31-10-2007 20:39
Veel voor weinig. Kan er helaas niet zoveel over zeggen maar in dit prijssigment krijg je je waar naar je geld. Het kan dus een hele leuke speaker voor het geld zijn. Zelf zou ik voor een goed merk 2e hands gaan.
Het voordeel daarvan is dat je tot in de lengte der jaren reserve onderdelen kan krijgen en ze waarde vaster zijn.
A-flex    posted on 31-10-2007 20:55

Ze zijn erg goedkoop. Hebben een redelijke spl maar ik zou ook doen zoals tairip zie twedehands kopen. Wanz ze hebben een slecht rendement volgens mij. Je zal er niet zo veel mee kunnen doen. Weet natuurlijk niet waarvoor je ze zal gebruiken. Voor op een kamer in dit meer dan genoeg.

Rens    posted on 31-10-2007 22:18

Zoiets had ik ook wel verwacht, is inderdaad wel een goed alternatief dat je geeft. Maar hebben jullie dan wellicht een alternatief van een speaker met ongeveer hetzelfde vermogen?
 Ik hoor het wel.

This is an old Topic

No new postings for 6.193 days.
 Post CommentThat would be 206.4 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

65 Users online: 7 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 13.024
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.096.211