ziet er maar iets raar uit moet ik zeggen
Offtopic : wahwahwa nou als dat ding egt zo goed is zal ik voortaan me lijstje met kado's wel naa jouw pm-e:P
maar weer ff ontopic, toch bedankt voor de reactie ik ben benieuwd of ik er nog wat anders over hoor.
ik zou zelf persoonlijk nog eerder voor 2x cdj200 gaan en een djm 400. dan dat bij eengeraapte zooitje
Zo, wat een ding. Erg veel knoppen op een halve vierkante meter. Zeker wanneer we kijken naar de effecten, 17 knopjes dicht tegen elkaar, dat werkt echt niet lekker. Zoals hierboven staat vermeld zijn het inderdaad 2 OEM bakken met een mengpaneel ertussen.
Ik vind het jammer dat dit soort producten op de markt komen, het is leuk voor beginners, maar op deze manier ben je zo snel "DJ". Naar mijn idee gaat het DJ worden veels te gemakkelijk. Iedereen die het in z'n hoofd haalt DJ te zijn, kan nu nog makkelijker aan apperatuur komen en zich DJ noemen. Toch spijtig, maar leuk voor de economie.
Poster: SteevZo, wat een ding. Erg veel knoppen op een halve vierkante meter. Zeker wanneer we kijken naar de effecten, 17 knopjes dicht tegen elkaar, dat werkt echt niet lekker. Zoals hierboven staat vermeld zijn het inderdaad 2 OEM bakken met een mengpaneel ertussen.
Ik vind het jammer dat dit soort producten op de markt komen, het is leuk voor beginners, maar op deze manier ben je zo snel "DJ". Naar mijn idee gaat het DJ worden veels te gemakkelijk. Iedereen die het in z'n hoofd haalt DJ te zijn, kan nu nog makkelijker aan apperatuur komen en zich DJ noemen. Toch spijtig, maar leuk voor de economie.
Poster: djmamo
de apparatuur maakt niet de dj.
Dit is echt de eerste keer dat ik dit ding zie.. Kan je er dus weinig over gaan vertellen.. Denk dat niemand hier op DjR ooit op dit ding heeft gespeeld
Poster: BryanB
Ik heb hem besteld!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.