Beginnersset: doen of niet doen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

marcg    posted on 17-04-2005 14:19
Hello! Ik wil graag beginnen met mixen en heb besloten om dat (vooralsnog) met cd te gaan doen. Ik weet niet of ik het goed kan en of ik het ook echt leuk ga blijven vinden (uiteraard denk ik nu van wel).

Nu kom ik op DJ Stunter de volgende aanbieding tegen:

Cdplayer set 2
2x Gemini CDJ-02
1x Behringer VMX-300
Voor € 665,-

En dan mijn vraag: wat adviseren jullie? Doen! ?f doorsparen en voor bijv. Pioneer of Technics gaan?
User edit by marcg on 17-04-2005 @ 14:24:46 (1%)

What do you think about Beginnersset: doen of niet doen? ??

Vote :   

maveg    posted on 17-04-2005 15:22
Hey Marcq Ik heb zelf ook de VMX-300 en met de mixer opzich is niks mis mee! Soepele faders enzv De cd spelers kan ik niks over zeggen! Maar ja stel dat je het echt leuk blijft vinden en je wil in de loop van de tijd iets anders, baal je misschien dat je niet hebt doorgespaard! En als je bv pioneers koopt (cdj 200 bv) en je blijkt er niks aan te vinden of niet te kunnen, kun je deze altijd weer voor een goede prijs verkopen, ik denk dat deze hun waarde meer behouden dan de gemini's!
www.new-line.nl daar staat de cdj 200 voor 579! Een aanzienlijk hoger bedrag, maar ik denk dat je beter op de mixer kan besparen dan de cd-spelers! Maar nogmaals dat is mijn mening :D
succes alvast
DJBob    posted on 12-05-2005 12:34
Eigenlijk moet je op nix besparen als het kan, want ook een erg goedkope mixer kan kut zijn (bijv. tehringer djx-700).

Ik zelf heb 2 gemini cd-400x's, toppie cd spelers met seamlessloop en effecten, en krijg waarschijnlijk vandaag me bestelde Reloop Effex 2 mixer Winking my eye
LauW    posted on 12-05-2005 15:24
Om te beginnen nix mis meer hoor! Je kan ook eventueel naar 2e hands spullen kijken. Bijvoorbeeld cjd-20 heb je der ook 2 van voor 300,- en zijn ook prima om te beginnen.
DaRoyal    posted on 12-05-2005 17:48
Ik raad alleen die Behringer af, want wat ik ervan heb gehoord (over 't merk in z'n algemeenheid dan) staat 't niet garant voor kwaliteit bij laaggeprijsde DJ-mixers.

Denk dat je voor een paar euro meer beter voor een Pioneer DJM-707 kunt kijken, die kost nu 249,- in de Duitse webshops. Heb je gelijk een duurzame 2-kanaals mixer.

Die CDJ-02's zijn verder wel prima in orde dacht ik. Wat ik wel kan aanraden is om prijsvergelijk te doen met de NL webshops en de Duitse, kan je veel geld schelen. En met CDJ's is 't sowieso makkelijk om in Duitsland te bestellen, omdat je geen rompslomp hebt met toonarmen die afgesteld moeten worden enzo. Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 7.186 days.
 Post CommentThat would be 239.5 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

213 Users online: 14 Guests (199 Unknown)
Pages generated today : 36.877
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.531.508