Poster: Vibemaster-D
maaruh
nog mensen die gister staakten
ikke wel in Roosendaal, op het Norbertuscollege.
maar de krant overdreef zwaar.
er stond in dat het hele gemeentehuis was afgebroken maar er is alleen maar een folderrackje omgevallen en die werd door leerlingen weer opgeruimt. maar was wel lol
Poster: Twizz
uuhmm... ja.. teveel lesuren.. ik heb er zelf erg veel last van. als ik bijv. uitval heb(zelfs t eerste of t laatste uur) dan moet ik in de aula gaan zitten beetje niets doen waar je eerst gewoon van school af mocht. en we hebben standaard 2 uur in de week uuropvulling waarin we niets doen... onzin toch?
Poster: Twizz
uuhmm... ja.. teveel lesuren.. ik heb er zelf erg veel last van. als ik bijv. uitval heb(zelfs t eerste of t laatste uur) dan moet ik in de aula gaan zitten beetje niets doen waar je eerst gewoon van school af mocht. en we hebben standaard 2 uur in de week uuropvulling waarin we niets doen... onzin toch?
Bij mij op school wordt er maandag waarschijnlijk gestaakt, en dinsdag ben ik zoiezo al vrij (rapportvergaderingen) dus lekker lang weekend :P
maaruh
nog mensen die gister staakten
ikke wel in Roosendaal, op het Norbertuscollege.
maar de krant overdreef zwaar.
er stond in dat het hele gemeentehuis was afgebroken maar er is alleen maar een folderrackje omgevallen en die werd door leerlingen weer opgeruimt. maar was wel lol
Poster: the-melody
Haha, wat moet jij met Virtual DJ?
Poster: ccc
Staken is voor poesies. Beetje dingen slopen etc. Ramen in gooien hier in de buurt.
ik krijg net een bericht dat er opgeroepen word om maandag a.s. om 11 uur weer te gaan staken
Poster: NvieRoosters worden daarmee ook steeds gekker (het blijkt tegenwoordig normaal als er tussen je lessen een gat zit van drie uur), en men gaat dingen verzinnen als keuze werktijd en 'begeleide' studieuren wat verre van ideaal is.
Poster: the-melody
En wat bereik je ermee door te staken? Denken jullie dat de regering gaat luisteren naar de jeugd? Die weten ook dat de jeugd niet zit te springen voor meer naar school te gaan(wat dus echt niet erg is).
Ochja als je in die studieuren continu leert hoef je wel echt nooit meer iets thuis te doen. Ben je compleet klaar voor tentamen weken etc.
Ochja als je in die studieuren continu leert hoef je wel echt nooit meer iets thuis te doen. Ben je compleet klaar voor tentamen weken etc.
Poster: Sunrise8
@ twizz, renzis, jorrit, illusion, luxx, code-y: ik stuur jullie allemaal persoonlijk bericht as maandag over het feest. de geplande datum is 12 januari, geef even aan of je dan kan
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.