Poster: FerroxHaha ja is die niet een beetje over datum?
Als ze nou ook nog lekker was.... :P
Poster: dj_jr
LEKKER LIKKEN SPUITEN TREKKEN EN WEER DOOR GAAN:p:p:p:p:p:p:p:p:p
Poster: Luxx
doe je dat zelf....bij mij word dat gewoon netjes voor me gedaanhoef ik niks voor te doen :P
Poster: Laidback
dus daar heb jij zo je mannetjes voor ?
PiMp!
dus daar heb jij zo je mannetjes voor ?
PiMp!
Poster: Lightzone
gehe :d zit jij de laatste tijd miss een beetje aan de andere kant ? :d
nog een leuk filmpje van de equipment van clubs in ibiza :d
klik
Poster: Timmerink
Een hele vette club zeg.. My god, zo'n style en klasse, echt mooi!
@ Ferrox: Met een Funktion One set in de zaal kan je hem wel in het rood draaien.. Die kunnen niet hard genoeg!
Poster: Ferrox
hele dikke vette onzin!
Dan moet je de versterkers verder open zetten OF betere aanhangen zodat het wel hard genoeg kan. Nu krijgen de versterkers een lekker clippend en vervomd signaal binnen. Dat zal echt KUT klinken..
Zo I have spoken :P
Misschien stonden ze al dik open en zijn alle mensen die daar waren nu ook doof.. Zou ook kunnen!
Nee, je hebt wel gelijk, maar een DJM-800 kan je (gemakkelijker) in het rood zetten zonder dat het geluid vervormd t.o.v. een DJM-600 (of ander dergelijke mixers die in dat soort clubs staan).
Ik heb het thuis ook (met een DJM-800), draai ik soms even lekker keihard, alles vol aan en in het rood, vervormd het ook niet (nee, geen F1 setje in mijn kamer staan maar een Syrincs m3-220..)!
Poster: Sunrise8
idd hele vette club :D. even wat anders :D.
me nieuwe pc is zo goed als klaar.
internet doet het eindelijk en gelijk ook super beveiligd. nieuwe grafische kaart van 250 eu derin gedouwd voor lekker te gamen :D. alleen de nieuwe geluidskaart vertoond problemen. pas eind dit jaar komt er een sturingsprogramma voor windows vista. balen maar het moet maar even. dus eindelijk me nieuwe pc is klaar :D
aan iedereen die windows vista koopt !!!: denk om de compatibiliteit van programma's en hardware
en hatseflats.. toen was het al bijna weer weekend!
nog 1 dagje,, en we kunnen er weer tegenan!
iemand nog leuke dingen komend weekend ?
Poster: the-melody
Zaterdag School, Zondag Modeshow in Hilton Antwerpen^^
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.