Poster: the-melodyMoet dat dan? xD Noem mij 1 ding wat hier ooit al nuttig is gepost(en nee dan heb ik het niet over je mooie snippit:p)
Hmmm lijkt me totaal geen lolletje een tsunami. Wat zou dat een complete ramp moeten worden. Een chaos.
Ik heb hier nog niks van de storm gemerkt, tussen 6 en 8 wel giga veel regn, maar de wint valt mee.
Poster: Sunrise8
lol ik hoorde van die weersbericht snol dat er ook misschien een tsunami kan komen. lijkt mij zeker lache. zolang hij maar niet te hoog is en te gevaarlijk. maar dat alle straten dik onder water staan en dus geen werk & geen school lijkt me heelrijk.. maar die superstorm is wel gevaarlijk, mijn ma heeft me gewoon vanochtend al aangeboden om mij morgen naar school te BRENGEN van wege de harde wind (ze heeft een keer der heup gebroken door die harde wind:@)
Poster: Timmerink
Yes! De eerste dakpan is van het huis af! het is heir aardig aan het waaien.. Ik ga slapen, ben bang..
Weerdeskundige, zoek een baan!
Ik heb zojuist geen losgewaaide tak op de weg gezien. En om nu te zeggen dat de wind harder waaide dan normaal...ook niet. Kreeg alleen een kort hagelbuitje op mn dak, meer niet.
In dit bedrijf werken we gewoon vrolijk verder.
Als Gent maar een beetje boven water blijft dit weekend, dan hoor je mij niet zeuren...
Het gezeur om de "super storm" komt me helemaal mijn keel uit.. Typisch een geval van, compleet overdreven door de media. Vanmorgen hoorde ik een interview op de radio met een visser. Hij vertelde dat het totaal niks voorstelde en dat hij vanmorgen gewoon de zee op gaat..
Poster: PatrickBeuken
Hier in Limboland is het muisstil op straat.
Poster: BryanB
Laten we het niet over domme pc-spelletjes hebben.
Laten we het over de plannen van dit weekend hebben. Mijn plannen mogen onderhand duidelijk zijn:
I ♥ Techno!
Zijn er trouwens ook nog motor(sport) liefhebbers op het forum?
Poster: Laidback
dus vannacht maar even COD 4 gespeeld..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.