Poster: jannickv
allemaal platen naar zen kop werpen
Poster: Bastian
Fototje?:D
Poster: the-melody
Of de joeri zijn methode, handboeien en pepperspray in ze gat zodanig dat hij 3 maand zuurkool schijt^^
Poster: Sunrise8
iedereen hier allemaal problemen maken :P.. er gebeurt toch niks :P. alsof hij helemaal naar je huis toe komt. ja jij was dat he.. ja dat was ik. oow ok. klootzak. tot ziens :P.. sjonge jonge..
maar goed. die van die pepperspray is wel nasty ... :P
Poster: fettibamba
Hahah lol ze hebben hier een grote Cannabisplantage ontdekt hier de in een huis in een straat achter ons,
ze hadden dat ontdekt omdat ze zware lampen gebruikte en dat daardoor de stroom bij de buren ook geregeld uitviel.
Er is zelfs een vader bij betrokken van een meisje dat met mijn broer in dezelfde klas zit van de lagere school hier.
Hahah lol ze hebben hier een grote Cannabisplantage ontdekt hier de in een huis in een straat achter ons,
ze hadden dat ontdekt omdat ze zware lampen gebruikte en dat daardoor de stroom bij de buren ook geregeld uitviel.
Er is zelfs een vader bij betrokken van een meisje dat met mijn broer in dezelfde klas zit van de lagere school hier.
Poster: jannickv
vlug ff plantje gaan halen!
Toen ze die gevonden hadden hebben ze die onmiddelijk vernietigt, en btw ik heb hier nog 10 zaadjes liggen die ik ooit is van iemand gekregen heb maar ik heb ze nooit geplant denk ook niet dat ik dat ooit ga doen twas iets van skunk number 1 ofzo maar ik denk zelfs dat ik de zaadjes kwijt ben.
Poster: dj_jr
Robert, Bas, Paul
laidback, basrose, prozei
wat win ik? en jammer dat ik er niet bij sta:p
Poster: LaidbackShitttt volgende keer beter
ja jij was te druk met city..
sorry.. je hebt maarliefst 1.5 liter Red Bull (Pitcher)
en een hele scheepslading corona's misgelopen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.