Ik heb gister een Stanton C.304 gehaald maar ik krijg de BPM niet goed op het scherm het is of Rond de 100 of dik boven de 200 a 600 ik wil gewoon normaal zoals bij de Denon die altijd rond de 140 en de 151 zit.. Kan deze speler dat niet
Alvast bedankt
What do you think about HULP MET Stanton C.304 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
tis gewoon een handige functie tijdens het draaien, maar ikzelf gebruik de beatcounter ook (ben ook nog maar een beginner) maar de fijne afstelling probeer ik op het gehoor te doen want vergeet niet, beatcounters kunnen er soms ook naast zitten
User edit by projectzero on 26-10-2007 @ 19:54:42 (5%)
Misschien even naar de dealer bellen en vragen of het normaal is, of andere stanton gebruikers vinden en hun om hulp vragen.
BPM counters zijn inderdaad wel handig soms voor de groote verschillen, maar zelfs mijn CDJ's zitten er wel eens naast dus probeer het zoveel mogelijk op gehoor te doen!
meestal hebben pioneers of denons toch egt wel betere beatcounters dan stantons, reloops, of behringers noem maar op. Die zijn toch net even precieser!
die van mijn oude behringer zaten er ook altijd fataal naast
ik gebruik mn BPM alleen voor mn effecten processor, een trans effect is leuk als je hem van 60 naar 600 BPM laat lopen, of andersom, das wel hip =)
mooie cd speler trouwens zeg =) matig van die beatcounter... zit er geen tap functie op? die kun je dan tijdelijk ff gebruiken tot je het probleem op kan lossen.
en nog een ding natuurlijk is die van de denon altijd normaal rond de juiste beat snelheid =), maar dat is denon (A)
User edit by Code-Y on 27-10-2007 @ 12:47:11 (100%)
Ik heb ze ook gehad had het ook, maar dat kwam omdat het gewoon geen goeie bpm counter is. Denk niks om je zorgen over te maken maar je kunt het natuurlijk altijd navragen bij de winkel.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
This is an old Topic
No new postings for 6.257 days. Post CommentThat would be 208.6 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.