Ik neem aan dat de EFX's niet nieuw zijn, lettend op de prijs.
Ik ben het wel eens met Thomassmith dat je nu al een goede mixer hebt en je voor de prijs met twee EFX's een hele grote vracht functionaliteit binnen haalt die het mogelijk maken om nieuw creativiteit te gebruiken in je mix werk.
Poster: thomassmith
las ik jou was zou ik de djm 400 nemen en de 2 efx maar dat is een geintje als ik jou was zou ik de 2 efx nemen je hebt een goeie mixer en met 2 efx wordt het als maar beter en je draaitafels kan dan ook op een kanaal terwijl als je een djm 400 zou nemen heb je maar 2 kanelen
laters thomas smith
De Reloop Rmx 50 heeft geen send en return dus je kunt je EFX niet toewijzen aan elk kanaal..
@Bryan B nee maar je bent profesioneler qua aperatuur.
Poster: Dj-RK
De Reloop Rmx 50 heeft geen send en return dus je kunt je EFX niet toewijzen aan elk kanaal..
@Bryan B nee maar je bent profesioneler qua aperatuur.
@ Jasper777
De DJM 400 heeft niks met proffessioneel dj te maken. Er zijn genoeg mensen die niet kunnen draaien, en al zo'n ding hebben thuis staan. De EFX is volkomen overbodig, en je hebt minder instrumenten, laat ik het zo zeggen.
De DJM 400 is gewoon een mixer, met effecten. EFX kan je niet mee mixen, dus waarom zou je niet een mixer en effector in een kopen Dan heb je ook geen gezeik met een EFX die je tussen je master en versterker moet stoppen. De DJM 400 is in dit geval een goede keus, en de 2 x EFX 500 zou een slechte keus zijn.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.