us blaster 7307 tabletop speler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Steve-O    posted on 18-10-2007 16:27
ey gastenWinking my eye

Een vriend van mij heeft besloten in het wereldje te willen rollen, heeel verstandig Winking my eye Nou heeft hij de volgende speler gevonden : Us-blaster 7307

wie heeft er ervaring met deze gear, of weet wat of het wat isWinking my eye

thnx!!!

Steve-O

What do you think about us blaster 7307 tabletop speler ??

Vote :   

Dirkvh    posted on 18-10-2007 16:36
Ter verduidelijking het gaat om deze speler:
Ik ken de speler zelf niet, ik denk dat het merk niet staat voor topkwaliteit(zal ook aan de prijs te zien zijn neem ik aan). Maar voor te beginnen denk ik dat het wel wat is... (ik weet niks zeker zonder specificaties) Ik denk dat je even wat specificaties moet vermelden, omdat velen hier de speler denk ik niet kennen.
PS. Het uiterlijk heeft niet mijn voorkeur
Steve-O    posted on 18-10-2007 23:27
ohja  juist de volgende spec heeft hij: 

Nieuwe desktop CD Speler met naadloze loop mogelijkheid en MP3 functies. Anti Shock geheugen met 10 seconden delay voor probleemloos functioneren op het podium. De Instant start tijd bedraagt niet meer dan 0.015 seconden. Pitchrange instelbaar tot +/- 100%. In het programmageheuegen zijn tot 28 tracks voor te programmeren. De ingebouwde sampler heeft 3 memory points. Erg gaaf zijn de digitale effecten om alle tracks realtime mee te bewerken. Verder is de 7307 CDR compatible, ondersteunt hij MP3 formaat, heeft een BOP effect, BPM counter en nog veel meer. Een wannahave voor iedere DJ!

prijs  euro 329,-  (peter verspuy audio)
RenéKuppens    posted on 19-10-2007 00:01
Ik moet zeggen dat ik de speler geen goede keus vind.
Voor die 329,- kijk ik liever naar iets 2e hands of naar bijv. JB systems of Reloop.

Ik durf niet te zeggen dat US Blaster slecht is maar de verhalen die ik er over hoor zijn niet alte best.
(Dit is wat ik hoor heb er nog nooit mee gedraaid)

Kijk eens op marktplaats of zo denk dat daar wel goede 2e handse CDJ 100's staan of CDJ 200's dan weet je zeker dat je met een qualitatief goede speler zit.
Lead    posted on 19-10-2007 03:44
Ik denk dat je beter kun kijken naar een tweede hands CDJ-100/200. Dat is ietsje duurder maar daarvan weet ik zeker dat je plezier hebt...
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 19-10-2007 03:51
Poster: Lead
Ik denk dat je beter kun kijken naar een tweede hands CDJ-100/200. Dat is ietsje duurder maar daarvan weet ik zeker dat je plezier hebt...

x2!

weet wel zeker dat je daar meer plezier van gaat hebben!
Cyspoz    posted on 19-10-2007 07:50
Poster: Steve-O
De Instant start tijd bedraagt niet meer dan 0.015 seconden.

Dat is wel wat aan de hoge kant al. Je kan er wel op mixen, maar als je dan ooit ergens anders op draait dan ben je waarschijnlijk steeds te vroeg met instarten.
Niels325    posted on 19-10-2007 09:59
Ik zou dit niet kopen, vroeg of laat krijgt je vriend er toch spijt van hoor. Op de foto alleen al zie je enorm veel toeters en bellen, en dit voor een nogal lage prijs, dus kwaliteit zal ver zitten denk ik:s. En misschien ligt het aan de foto, maar staat die pitch-knop niet scheef?:d
Voor minder geld kun je je een perfecte cdj100 aanschaffen hoor.
Code-Y    posted on 19-10-2007 10:47
ik heb ervaring met deze spelers

ZE ZIJN GAAR!

geloof me, als je slecht beginnen wilt.... koop het dan!

en 300 nogwat is echt veels te duur voor dit ding (sowieso is peter verspuy veels te duur! durft voor een X1500 mixer 1069 te vragen! die dingen worden verkocht voor 800!!)

de instant start zoals al eerder is gezegd is niet alleen 0.015
maar ook nog eens verschrikkelijk variabel! de ene keer gaatie sneller dan de andere keer! de bop functie wil nog wel eens voor haperingen zorgen (BOP = Hotcue....)

zoals al eerder gezegd:"koop een cdj100 ofzo Happy, laughing daar heb je veel meer en langer plezier van (of spaar door en koop de Denon DNS 1000 Happy, laughing )
Illusion    posted on 19-10-2007 11:51
Poster: Lead

Helemaal met lead eens!

Ik heb zelf in het begin 2 USBlaster 7310 gehad. Wat zijn deze me uiteindelijk slecht bevallen. USBlaster is absoluut geen top merk, en ik zou er zeker niet voor gaan.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Steve-O    posted on 21-10-2007 19:35
hee gasten,

wat een kleredingen:p was met hem meegegaan en ff gecheckd maar ze zijn net zo gammel als mn groep 8 brooddoosWinking my eye Drama, ik heb mn antw iig, deze kan dicht!!!!!!  Thnx iedereen

btw : mijn cdj 800mk2 blijven toch het vetst (op de 1000's na)
Illusion    posted on 22-10-2007 13:32
haha zekerWinking my eye had ik toch even weer mooi gelijk wat USBlaster betreftWinking my eye Apparaatjes voor kindertjes.

Succes met zoeken.

Hier kan dus een slotje op!!! Tenzij er nog mensen zijn die over deze cd-speler willen door praten.
User edit by Illusion on 22-10-2007 @ 13:33:09 (73%)
Code-Y    posted on 22-10-2007 19:47
Poster: Illusion
Hier kan dus een slotje op!!! Tenzij er nog mensen zijn die over deze cd-speler willen door praten.

Wil je de korte of de lange lijst met ellende?

er zat maar EEN goed ding aan die apparaten..... en dat was dat ik ze 2e hands nog voor de helft van de prijs ben kwijtgeraakt (A) geen idee wat er daarna mee is gebeurd..... maar t zal niet veel goeds zijn =)
Illusion    posted on 22-10-2007 20:32
haha lol :D Nee laten we gewoon erop houden dat USBlaster een afrader is in de Dj wereld (mijn mening) Misschien voor hele jonge beginners.
Niels325    posted on 22-10-2007 20:52
Even vermelden dat die variabele startsnelheid ook het geval is bij JB-systems, misschien dat dit niet het geval is bij die laatste met zogezegde instant start en buffer, maar op de andere dus wel! Grote reden om zo'n spul niet te kopen dus(ik heb het mogen ervaren, zoals vele anderen ook)!

This is an old Topic

No new postings for 6.221 days.
 Post CommentThat would be 207.4 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

54 Users online: 4 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 3.489
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.950.095

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy