Mixer keuze : DJX-700 of JBsyst. Beat 4
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

leonduineveld    posted on 10-10-2007 22:14
Hallo,

Ik ben Léon, ben 16 jaar en het leek mij al een heletijd leuk om een dj-mengpaneel aan te schaffen.
Maar ik zou eerlijk gezecht niet echt weten waar ik nou op moet letten.
Heb natuurlijk wel rond gekeken, mijn buget is ong rond de 175,- voor het mengpaneel.

- djx 700
- jbsystems beat 4
Dit heb ik gezien maar zou niet weten of het wat is, ben beginner maar zou er wel later ook wat aan willen hebben. Dus niet dat ik over een jaartje weer wat anders moet aanschaffen.

Maar van deze panelen zou ik niet weten wat de plus of minpunten zijn,
Dus ik ook dat jullie mij bij deze keuze kunnen helpen.

mvg, Leon

What do you think about Mixer keuze : DJX-700 of JBsyst. Beat 4 ??

Vote :   

Renzis    posted on 10-10-2007 22:19
hey man, eerst maar eens welcome:D

naast een mengpaneel moet je ook iets hebben om te kunnen mixen, dus cd-spelers of draaitafels..

Beide mixers die je daar noemt zijn redelijk, en leuk om mee te beginnen, anders is een 2 of 3 kanaals mixer misschien eerst wat voor je, heb er overigens zelf nog een te koop staan voor een beginnerWinking my eye

maar voor die 175 kan je zeker wel een leuk mengpaneel aanschaffen. Persoonlijk zou ik voor een (2ehands) reloop rmx30 of rmx40 bpm gaan. zie hier onder,

succes verderWinking my eye reloop rmx
BryanB    posted on 11-10-2007 10:26
Ha die Leon, welkom op het Djr forum. De mixers die jij noemt, kan ik niets over vertellen. Maar een Reloop RMX30 of 40, waar Renzis het over heeft, is wel een goede keus!
Zoek maar eens in het forum naar de mixers. Er staat genoeg over.

En ook neem ik aan dat je nog cd-spelers/draaitafels nodig hebt. Dan wordt het wel een krap budget.

Laat eens weten wat je wilt. Wil je bijvoorbeeld met cd's draaien of juist met vinyl (of allebei).
Wat voor muziek wil je draaien.
robbert    posted on 11-10-2007 10:28