Poster: Tijnie
Volgens mij zullen dat zeer goede luidsprekertjes zijn. Aangezien synq normaal een merk is van beglec dat iet meer kwalitatiever is dan jbsystems en als de vibe 15 series al zo mooi klinken van jb, dan worden die van synq zeker een topper. Maar zit er ook een glasvezeltweeter in zoals bij de vibes?
Poster: A-flex
Het is het belangerijkst dat je speaker een mooi gluid geeft en voor mij komt het uitzicht toch op de twede plaats
Poster: tairip
Bij mij ook! Vergis je niet, maar vaak gaat lelijk gepaard met niet al te beste kwaliteiten!
@ Tijnie ben je al eens bij de audicien geweest?
Poster: Nvie
Inderdaad, maar het oog wil ook wat, zeker als er flink voor betaald wordt. Als je op een golfvereniging o.i.d. een klusje hebt lijkt het me niet dat je er van die blauwe in het oog springende SA speakertjes gaat gebruiken, maar gaat zoeken naar een wat minder opvallend alternatief.
Poster: tairip
Bij mij ook! Vergis je niet, maar vaak gaat lelijk gepaard met niet al te beste kwaliteiten!
@ Tijnie ben je al eens bij de audicien geweest?
Poster: A-flex
@ sunrise 8 Actief toch niet hoor hoe kom je daar nou bij? er zit geen voedings connector aan hoor, er zijn alleen 2 speakon aansluitingen.
Poster: ilseentje
Beste,
Shame on you,
Wat een uitspraak.
Ooit van je leven al Stage Accompany kasten gezien? Blauw ...
En gehoord? Wat een klank ...
Tegenwoordig is SA ook in het zwart, de line-ray's en die zijn bangelijk goed vooral de AB baskasten, heavy, nooit zulke strakke basgehoord.
Wil je het bewijs horen. La Rocco in Lier (Belgie) heeft vier AB's staan, een geluidsdruk, nie normaal.
En SA is op en top nederlands
Denk dus eerst eens beter na voor je iets post,
Poster: Sunrise8
@ tairip, nee maar wat zou jij sneller kopen voor in een grote zaal? een met 200 W of een met 600 W ik denk het 2e he :P dus meer geluid is altijd beter. en van de kwaliteit van synq zal die wel goed zijn hopelijk. :D
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.