Poster: Xitrate
Gregor Salto vond ik het minste van de hele avond..
Poster: Cyspoz
Die ervaring hoor ik wel eens van meer mensen. Zelf vind ik dat hij ook beter in zijn studio kan blijven. Daar ligt namelijk zijn kracht.
Poster: Twello
Vrijdag terug gekomen uit londen, ben daar naar westend dj geweest. Man wat een gear hadden ze daar staan, echt het duurste wat je maar kan bedenken,
DJM-700, DJM-800, Xone V6 met isolater eq, crossfader en VF-1 filter, 2 DVJ-X1's, HDX'en
Ik heb me ogen uitgekekenDe hele Xone en DJM serie stond er
Poster: Cyspoz
Die ervaring hoor ik wel eens van meer mensen. Zelf vind ik dat hij ook beter in zijn studio kan blijven. Daar ligt namelijk zijn kracht.
Nog 3 minuutjes, en ik mag naar huis!
Poster: Twello
Vrijdag terug gekomen uit londen, ben daar naar westend dj geweest. Man wat een gear hadden ze daar staan, echt het duurste wat je maar kan bedenken,
DJM-700, DJM-800, Xone V6 met isolater eq, crossfader en VF-1 filter, 2 DVJ-X1's, HDX'en
Ik heb me ogen uitgekekenDe hele Xone en DJM serie stond er
Poster: DNR
nog meer personen hier die niet kunnen w8en op nfs pro street?
Poster: Ferrox
Ben je al eens naar de Musik Messe in Frankfurt geweest? Dat is pas ruig
Poster: Sunrise8
lol had dat ff gezegd :P ik zat ook hele week in londen :P. helaas de dj winkel gemist, was vergeten die op te zoeken voordat ik op vakantie ging
Poster: BryanB
GOEDEMORGEN NEDERLAND!
Ik wil naar huis, was gister zo lekker bezig aan een track!
Poster: BryanB
Wat zijn de dagtaken voor vandaag?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.