Reloop vs Denon
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoogstraatfan    posted on 30-09-2007 21:37
Ik twijfel tussen de Reloop rmp-2 en de Denon dn-s1000.
Wat raden jullie mij aan?

Alvast thanx

What do you think about Reloop vs Denon ??

Vote :   

djfuse    posted on 30-09-2007 21:55
de rmp-2: lijkt veel meer op een cdj-1000 kwa opties en heeft denk ik 8 effecten on board

persoonlijk zou ik voor de rmp gaanCry
Sunrise8    posted on 30-09-2007 22:12
ik heb gene ervaring met de rmp-2, maar denon staat bekend om goede kwaliteit, reloop ook, maar minder. ik zou zelf ook voor de rmp-2 gaan, want ik heb goede revieuws gelezen en tevreden mensen. en het heeft iets weg van cdj 1000 Happy, laughing
Music made me who i am
Illusion    posted on 01-10-2007 09:24
Ik heb 1 x de dn-s1000 mogen uitproberen. Zelf heb ik ze niet, en verder weinig ervaring mee. Maar deze denon liet wel zien wat zijn kwaliteiten zijn.

Denon staat inderdaad ook bekend om zijn goede kwaliteit.

De rmp-2 heb ik nog niet mee gedraaid, dus kan ik je weinig over vertellen. Maar persoonlijk heb ik het niet zo op Reloop cd spelertjes.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
hoogstraatfan    posted on 01-10-2007 10:15
Niemand ervaring mrt de RMP-2
Illusion    posted on 01-10-2007 11:05
Ik weet niet tot hoeverre het gaat met het posten naar webshops, wat hier op het forum verboden is.

Maar deze webshop heeft ook een aparte sectie voor gebruikers ervaring. Ik heb hier een pagina waar een aantal kopers hun ervaringen geven over de RMP-2. Misschien kun je hier kijken:

Klik Hier
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
NickName    posted on 01-10-2007 17:07
ik heb een denon. even een kleine review

lekker (klein) ding. 3 goede efecten. draaitafel efecten zijn ook wel oke. nummer selecteren is wel goed en fijn. MP3 gaat er wel in maar leest het heel slecht. en natuurlijk het " jog wheel" dit kan ik in een woord uileggen: AFSCHUWELIJK. schrachen is zeer iritant. en het scherm(pje) is ook wel iritant.
maar hij is wel erg duurzaam

ik zeg ga voor de reloop.
let niet op speling a.u.b. ik doe mijn best
rickdekoning    posted on 01-10-2007 17:30
Ik heb ervaring met de RMP-2, ik heb ze zelf namelijk. Ze draaien erg fijn en ben tot nu toe nog geen enkel probleem tegen gekomen. Functies heeft hij genoeg, beeld scherm is prima. Ga gewoon voor een RMP-2.

PS: Ook niet onaardig is dat de spelers heel erg veel op de 1000 serie van pioneer lijken, waaardoor de overstap, als je ergens anders in een club ofzo draait, niet zo groot is.
hoogstraatfan    posted on 01-10-2007 19:05
Dan denk ik toch steeds meer aan de Reloop's
DJ_Inspiration    posted on 02-10-2007 13:18
Poster: rickdekoning
Ook niet onaardig is dat de spelers heel erg veel op de 1000 serie van pioneer lijken, waaardoor de overstap, als je ergens anders in een club ofzo draait, niet zo groot is.

Het betekent niet dat wanneer deze Reloop veel op een Pioneer lijkt, dat hij ook hetzelfde reageert als een Pioneer. Tenzij hij ook hetzelfde aanvoelt als een CDJ-1000 maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd..

Ik zou even in een winkel gaan testen en zelf gaan kijken wat je wil. De ene vind de Denon DN-S1000 fijner werken, en de andere zal voor de Reloop kiezen. Het zou niet goed zijn voor de markt, moest iedereen voor dezelfde speler kiezen. Winking my eye
hoogstraatfan    posted on 02-10-2007 13:33
Het gaat mij er niet om of ze op de Pioneers lijken, voor mij is van belang welke het meeste waar voor het geld biedt.
Boyd    posted on 02-10-2007 16:24
Poster: hoogstraatfan
Het gaat mij er niet om of ze op de Pioneers lijken, voor mij is van belang welke het meeste waar voor het geld biedt.

Ik denk toch egt de reloop, een stuk betere prijskwaliteit verhouding.
en de rmp heeft een veel beter jogwheel!
rmp 2: http://www.aboutdj.nl/content/view/600/43/
denon s1000: http://www.aboutdj.nl/content/view/479/43/ vergelijk zelf maar!
User edit by Boyd on 02-10-2007 @ 16:25:12 (8%)
Code-Y    posted on 02-10-2007 18:27

okeee.... zelfs ik (de gestoord denon liefhebber) moet toegeven dat de RMP2 er toch wel erg relaxed uitziet..... hoe hij werkt zou ik niet weten.

de DNS1000 is opzich ook best relaxed hoor, het formaat is wel een beetje "Dinky Toy"..... maar toch is het erg leuk =) hij heeft zowat de zelfde functies als de DNS3500. alleen het formaat, de draaischijf, en de layout is anders.... Happy, laughing en natuurlijk een stukje van de bediening Happy, laughing

maar voor het totaalplaatje van je booth, zou ik voor de RMP2 gaan, net wat groter, ik bedoel, zet een "Beetje" mixer tussen de DNS1000's en het contrast is wat je mag noemen "Apart" =) grote mixer, kleine spelers....

DJ-Code Y

This is an old Topic

No new postings for 6.342 days.
 Post CommentThat would be 211.4 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

96 Users online: 38 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 21.405
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.689.420