Poster: Vibemaster-D
Fettibamba heb jij hier ervaring mee?
ik vraag dit tevens voor een vriend
en ik wil zeker van me zaak zijn
Poster: fettibamba
Ik zou voor traktor scratch gaan, hotcue's werkt natuurlijk niet, wave vorm ook niet ook niet moeilijk want het is niet de echte liedje dat in de cd- speler gaat maar je kunt de wavevorm wel op je pc zien, mastertempo werkt ook niet maar daar is wel een knopje voor in de traktor software= key lock.
Je kunt eigenlijk alles doen wat je met je cdj's ook kan al is het dan wel met je software het enige dat niet werkt zijn de hotcue's.
En waarom vraag je dit niet allemaal in je vorig topic dat je hierover gestart hebt?
Poster: _ruud_
Betreft die hot cues zit je er effe langs... Met torq werken ze namelijk wel.
Ik heb nu een E-MU 0404 http://www.emu.com/products/product.asp?product=15185 maar ik gebruik hem momenteel niet. Kan ik hiermee ook een timecode aansluiten? Zo ja, welke kabels heb je dan eigenlijk nodig om het daarop aan te sluiten?
omdat ik door jouw aan het twijfelen ben gebracht jij hebt er totaal geen verstand van en ik wil zekerheid hebben dus ik wil je vriendelijk vragen niet meer te replyen in dit topic zodat ik geen nutteloze posts moet verspillen aan jouw. maar zodat mensen met verstand van zaken mij kunnen adviseren
omdat ik door jouw aan het twijfelen ben gebracht jij hebt er totaal geen verstand van en ik wil zekerheid hebben dus ik wil je vriendelijk vragen niet meer te replyen in dit topic zodat ik geen nutteloze posts moet verspillen aan jouw. maar zodat mensen met verstand van zaken mij kunnen adviseren
Poster: Vibemaster-DTraktor scratch, is momenteel de meest geavanceerde op de markt.
heej zit er al lange tijd over te denken om van BPM studio over te stappen naar een Timecode programma zit te twijfelen tussen FS/SSL/TSmaar ik zie het niet echt zitte TT's te gaan aanschaffen daarvoornogthans laat timecode je wel toe een aantal cdj functies op vinyl te gebruiken. ik ben heel tevreden van mijn overstap van cd naar "vinyl"
ten 1e vinyl gaat er uit en ik vind de moderne functies van de CDJ's heilig
Loop/hotcue/pitch bereik/mastertempo/scratch met stilstaande platter enzmaar hoe zit het met Hotcue's
Hot cue's werken perfect, er zijn 2 verschillende timecode modussen binnen TS, absoluut en relatief.
Voor timecode cd's gebruik je best absoluut. daarin is de exacte minuut van de timecode gelijk aan de exacte minuut van je mp3, welke je dus nodig hebt om je cue punt in te stellen en dus ook een hot cue.
In de andere modus zou dit niet gaan aangezien hij daarin denkt dat hij blijft spelen vanals hij eendert welke timecode input signaal krijgt.loops
Werken dmv hetzelfde principe als hierboven ook, maar wel zonder de seamless functie van de cdj aangezien je cdj een pieptoon speelt en hier dus gene beats kan vinden. je hebt wel een seamless loop functie binne TS die je perfect kan gebruiken.
</uote>memory
mastertempomoet uitstaan op je cdj anders krijg je foutive timecode interpretatie, maar zoals al gezegd heeft TS ook een key tempo functie.
pitch control
vinyl/CDJ mode
waveform
trackbediening skippen via CDJ
Poster: sparckless
waarom in godsnaam cdj's met timecode, wat is het vandaag de dag nog voor un probleem ff mp3 cd'tje te branden?