Poster: LauW
Hhaha groot-ammers <ja ja Groote armoei, gaan toch verhuizen>Maargoed ik zou zeker even naar Ecler Nuo 5 kijken, is ook nog eens de goedkoopste (als geld een rol speelt tenminste
)
Poster: Jorrit
tsja, ik denk dat de DJM-600 niet erg te vergelijken is met Xone, ik denk dat de oude serie mixers van Pioneer eigenlijk een beetje achter is. De Xone is een geweldige mixer, zelf ervaring. De pioneer staat op alle grote events, ik denk dat dat wel iets zegt...
Al dat gezeik over headroom bij de DJM is ook een beetje onzin, als je niet in het rood draait is er niets aan de hand...
Een minpunt van de Xone is toch wel de prijs, hoewel de DJM ook erg duur is, maar toch minder...
Moeilijke keuze, ik denk dat het echt persoonlijk is...
Poster: LauW
Hhaha groot-ammersMaargoed ik zou zeker even naar Ecler Nuo 5 kijken, is ook nog eens de goedkoopste (als geld een rol speelt tenminste
)
quote: |
Poster: Reind Nou wat zegt dat behalve at DJ's er graag mee werken? Helemaal niets over de kwaliteit/kwantiteit van een mixer. Over de DJM is veel gezegd en geschreven en veel ervan klopt ook wel. De Pioneer heeft nou eenmaal een headroom die ronduit belabberd is en daar krijg je inderdaad last van als je in het rode draait. |
quote: |
Zullen we ale auto's ook maar begrenzen hier in NL op 120 dan? je mag namelijk toch niet harder..... Nee het is geen onzin dat een mixer een ruime headroom moet hebben. Aan het eind van de avond staat zo'n beetje iedere dj in het rood te draaien (ontkom je bijna niet aan) en een mixer moet dat gewoon op kunnen vangen zonder al teveel problemen. |
Jawel, een dj zou er niet mee gaan draaien als de mixer echt zo belabberd is, het valt allemaal wel mee. Het is grotendeels napraterij, er zit een kern van waarheid in, maar zo erg is het nou ook weer niet.
Poster: TheSupercrab
het is het zelfde als hard rijden.. het hoort niet, het is slecht etc.. maar toch doen een heleboel mensen het. Dat is het zelfde met draaien.. iig bij mij als k draai wil k hard hard en nog is harder.. Tis gewoon een Tik. Neemt niet weg dat de djm een goede mixer is, hijs allen niet erg Hufter proof
Dat is onzin, een auto is gemaakt (sommigen dan) om boven de 120 te kunnen. Een mixer is niet gemaakt om mee in het rood te draaien, anders was de kleur van het ledje wel blauw geweest oid.
Dan behoor ik (gelukkig) niet tot bijna iedere DJ.
Als je hard wil draaien moet je je versterker open draaien... Als dat niet verder kan duurt het niet lang meer voordat je versterker het niet meer houdt... lijkt me...
Poster: Reind
Het ging om het feit of het mocht of niet. In het rood draaien mag niet maar harder dan 120 mag ook niet.....
Er mag dus zoveel niet en juist als het niet mag dan doen mensen het. En iedereen draait wel eens in het rood, als jij dat nooit hebt dan ben je waarschijnlijk de enige op deze wereld
Ow jij rent onder het draaien ff naar achteren naar een versterker rack en knalt de zooi ff een eindje verder open? Ik niet tenminste... de laatste 10 minuten gaat gewoon die gain een klein stukje verder open en dan springt ie maar ff in het rode zo af en toe.
Poster: Reind
DJ's willen iets wat makkelijk pakt en dat is de DJM. Daarnaast was het de eerste voor DJ's bruikbare effecten mixer en dat is het punt geweest waarop de DJM destijds zo'n hit is geworden.
Als je vandaag de dag een DJM600 in de huidige vorm zou releasen zouie geen schijn van kans meer maken tegen de andere effecten mixers die er op de markt zijn.
maarja, dit word een eindeloze welles/nietes discussie, laten we er maar over ophouden.
Eh, mag best hoor, tis alleen niet zo goed voor het geluid, en vaak ook niet voor de versterker die eraan hangt.
Vreemd, toch zou ik zweren dat ik persoonlijk al 6 mensen ken die niet in het rood draaien...
Poster: Nvie
kunnen we dat gezeik (want dat is het) over dj's die niet weten-wat-geluids-kwaliteit-is achterwegen laten?
en met de lay-out van de xone is toch niets mis? denk dat ik het 1 van de mooiste mixers van het moment vindt.
Poster: Nvie
en met de lay-out van de xone is toch niets mis? denk dat ik het 1 van de mooiste mixers van het moment vindt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.