Poster: BryanB
Je moet je er niet zo aan storen. Dat heb je altijd in forums.
En een topic als ' welke cd spelers draai jij mee' verouderd niet....Zoals je zegt, hij is nieuw, en wil ook zijn waarde aan die poll toevoegen. Geen probleem lijkt me.
Maar af en toe wordt een topic ook gekickt met een heel nutteloos antwoord.
Poster: Illusion
Ik neem aan dat jij dan ook alleen naar de Home page kijkt, welke topics het laatst is gepost. We hebben hier op het forum ook nog een sectie "Forums". Hier kun je allerlei verschillende topics "uitzoeken". Het is heel normaal dat sommige topics weer terug komen. Hier heb ik dan ook geen probleem mee.
Waar ik wel een probleem mee heb, is dat er meestal onzinnige posts worden gegeven, in heel interressante topics. Niet dat het erg is, en ik wil geen namen noemen, maar ik ken wel een paar hier op het forum, die posten om maar posts te krijgen.
na een maandje zijn ze het wel weer afgeleerd ....
maar dan komen er weer nieuwe :P
valt niets aan te doen , leer ermee leven zou ik zeggen.
maar ik stoor me er ook aan hoor... :P
toch DEGEE? ;D
Poster: dj_lightzonemaar ik stoor me er ook aan hoor... :P
toch DEGEE? ;D
Ik ben het een beetje met Bryan eens, sommige topics zijn al veroudert en daar worden ook inderdaad dingen in gezegd die eigenlijk helemaal geen zin meer hebben. Meestal letten newbies (hoeft niet perse niet dat ik nou een betweter ben) niet op andere dingen dan texten en daar reageren zij dan ook meteen op. Ze zijn nieuw, willen ook inderdaad hun input eraan geven en ja.. sommigen gaan voor de status, sommigen niet, ikzelf zit al vanaf 7 november 2004 op dit forum als lid, maar dat zou je niet van m'n posts zeggen..
Dus: Schep hier geen ophef over en laat ze lekker posten, de moderators zullen op gegeven moment snel genoeg optreden..
Poster: Luxx
wow echt al zolang?!
Poster: ccc
Nou ik wilde precies hetzelfde topic als Renzis. Ik vind het ook erg irritant. Ik heb het niet gedaan omdat ik dacht dat ik wel als enigste zo zou denken.
@Nvie. Als opeens de halve frontpage met topics volstaat waar al meer dan 2 maanden niet in gereageerd is en er wordt een niet nuttige post in gepost vind ik dat niet van een mier een olifant maken.
ps. ik heb ook in een topic gepost van 400 dagen oud, maar ik poste wel een nuttige vraag :P.
Poster: Nvie
Ik vind van wel. Wat maakt het nou uit of er een topic van 2 dagen of 2 maanden oud op de frontpage staat? Zolang er wat nuttigs in staat zie ik het probleem niet, en kun je me uitleggen wat er dan zo irritant aan is?
Poster: Nvie
Misschien dus gewoon handig om die topics, juist als je ze irritant vind, gewoon te laten voor wat ze zijn!
Poster: Illusion
Soms is het gewoon even weer interresant om een topic te kicken. En even een bijzondere vraag of post posten.
Waar maken we ons eigenlijk druk om
Poster: Dj-RK
En die kerel heb ik erop aan gesproken..
Maar geloof dat hij het nog niet door heeft.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.