CD Mappen (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Cyspoz    posted on 24-09-2007 10:12

Ik draai nog altijd met CD Koffers. Alleen is dat niet altijd even practisch en dus ben ik aan het overwegen om toch eens te kijken naar CD Mappen. Ik vind die dingen alleen meestal niet zo practisch omdat ik altijd ruzie heb met het frontje en het terug stoppen van de cd er in. Vaak gaat het dan door elkaar of kreukelt het op één hoop. Of je krijgt de cd er niet makkelijk uit en vervolgens komt het frontje ook mee.
En ik zou er ook graag iedere cd dubbel in kunnen stoppen zodat je nooit ruzie hebt met dat nummer staat op die cd die nu al aan het spelen is.
Ik heb verder een keer van die mooie smalle slanke mappen gezien die mijn wel mooi lijken. Die zijn namelijk klein en handzaam en niet zo groot en zwaar als van die grote mappen. In die kleine kun je dan bijvoorbeeld genre's samenvoegen. Zodoende hoef je ook niet altijd alles mee te nemen maar alleen die mappen die in het genre vallen. Ik zit dus ongeveer aan dit te denken:
`

Zijn er mensen die goede degelijke mappen kennen die aan mijn eisen voldoen en waar ze te koop zijn. 

What do you think about CD Mappen ??

Vote :   

LSunicaXL    posted on 13-12-2007 15:19
Ik zit ook nog hevig te twijfelen tussen de UDG 280 en de Slappa 240.
Denk dat ik toch maar voor de Slappa ga, puur om de hardbody.Cry
Die UDG zal vast ook stevig zijn etc. maar vind de Slappa toch net wat steviger er uit zien.
User edit by LSunicaXL on 13-12-2007 @ 15:20:49 (70%)

This is an old Topic

No new postings for 5.769 days.
 Post CommentThat would be 192.3 months
or a whopping 15.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

76 Users online: 11 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 22.979
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.061.712