Ik draai nog altijd met CD Koffers. Alleen is dat niet altijd even practisch en dus ben ik aan het overwegen om toch eens te kijken naar CD Mappen. Ik vind die dingen alleen meestal niet zo practisch omdat ik altijd ruzie heb met het frontje en het terug stoppen van de cd er in. Vaak gaat het dan door elkaar of kreukelt het op één hoop. Of je krijgt de cd er niet makkelijk uit en vervolgens komt het frontje ook mee.
En ik zou er ook graag iedere cd dubbel in kunnen stoppen zodat je nooit ruzie hebt met dat nummer staat op die cd die nu al aan het spelen is.
Ik heb verder een keer van die mooie smalle slanke mappen gezien die mijn wel mooi lijken. Die zijn namelijk klein en handzaam en niet zo groot en zwaar als van die grote mappen. In die kleine kun je dan bijvoorbeeld genre's samenvoegen. Zodoende hoef je ook niet altijd alles mee te nemen maar alleen die mappen die in het genre vallen. Ik zit dus ongeveer aan dit te denken:
`
Zijn er mensen die goede degelijke mappen kennen die aan mijn eisen voldoen en waar ze te koop zijn.
Poster: Didier82
De UDG softbag large Army Desert (voor 90 LPs) is gisteren (vrijdag) binnengekomen.
Poster: Bastian
Heb ook precies zo een maar als ik ga draaien neem ik toch liever me softbag small mee, pff wat een gewicht als die 90 á 100 platen erin zitten!
Ik heb mijn keuze gemaakt en het is een Slappa SL-16004 geworden. Heb de map nu een aantal dagen in huis en ik moet zeggen dat ie goed bevalt. Hieronder staat mijn review die ik op new-line heb achtergelaten.
Naam: Robbert Bloem Waardering: ***** Slappa SL-16004
Twee dagen nadat ik dit product besteld had was het al binnen (top service!) en natuurlijk was ik erg beniewd naar dit product..
Het eerste dat me opviel na het pakje open te hebben gemaakt is dat de cd map erg degelijk in elkaar zit. Niet alleen de harde buitenkant en stevige rits geven een solide indruk, maar vooral de manier waarop de bladen in de map gestikt zitten. Erg mooi allemaal!
Een van de punten waarom ik heb gekozen voor een Slappa map is het dubbele vak. Het achterste vak voor de cd en het voorste voor het hoesje. Het mooie hiervan is dat het achterste vak iets groter is dan het formaat van een cd, zodat je deze makkelijk erin kan stappen en snel eruit kan halen. Het voorste vak is daarentegen precies van het formaat van het cd-hoesje, zodat deze niet onbedoeld eruit kan.
Het enige nadeel is dat de map niet volledig plat blijft liggen, maar een klein beetje omhoog staat. Ik ben echter erg tevreden over de map en ben benieuwd hoe deze zich houd na een jaar gebruik, een update volgt dus!
Poster: robbert
Ik vind het namelijk erg belangrijk dat de map op 180 graden open kan blijven liggen, vol beladen of leeg. Nog iemand ervaring hiermee?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.