Ik draai nog altijd met CD Koffers. Alleen is dat niet altijd even practisch en dus ben ik aan het overwegen om toch eens te kijken naar CD Mappen. Ik vind die dingen alleen meestal niet zo practisch omdat ik altijd ruzie heb met het frontje en het terug stoppen van de cd er in. Vaak gaat het dan door elkaar of kreukelt het op één hoop. Of je krijgt de cd er niet makkelijk uit en vervolgens komt het frontje ook mee.
En ik zou er ook graag iedere cd dubbel in kunnen stoppen zodat je nooit ruzie hebt met dat nummer staat op die cd die nu al aan het spelen is.
Ik heb verder een keer van die mooie smalle slanke mappen gezien die mijn wel mooi lijken. Die zijn namelijk klein en handzaam en niet zo groot en zwaar als van die grote mappen. In die kleine kun je dan bijvoorbeeld genre's samenvoegen. Zodoende hoef je ook niet altijd alles mee te nemen maar alleen die mappen die in het genre vallen. Ik zit dus ongeveer aan dit te denken:
`
Zijn er mensen die goede degelijke mappen kennen die aan mijn eisen voldoen en waar ze te koop zijn.
Ik heb ook de UDG mappen, en ik ben er ENORM tevreden van maar blijkbaar is Slappa hier de topfavoriet en ik heb van dat merk nog niet eens iets van gehoord....man man man, waar ben ik mee bezig. Dit weekend ga ik naar slappa eens wat research doen. Ik dacht dat UDG nog altijd de marktleider was.
Poster: stevewIk heb ook de UDG mappen, en ik ben er ENORM tevreden van maar blijkbaar is Slappa hier de topfavoriet en ik heb van dat merk nog niet eens iets van gehoord....man man man, waar ben ik mee bezig. Dit weekend ga ik naar slappa eens wat research doen. Ik dacht dat UDG nog altijd de marktleider was.
Vraagje:
Hoeveel CD-mappen passen er in de UDG SlingBag Slanted?
Wil namelijk een platentas gaan gebruiken om mijn cd-mappen (merk: case logic, 320 cd's) te vervoeren.
Passen er 2 cd-mappen in de Slingbag Slanted (65 records), of moet ik toch een grotere tas (90 records) nemen?
Poster: Didier82Vraagje:
Hoeveel CD-mappen passen er in de UDG SlingBag Slanted?
Wil namelijk een platentas gaan gebruiken om mijn cd-mappen (merk: case logic, 320 cd's) te vervoeren.
Passen er 2 cd-mappen in de Slingbag Slanted (65 records), of moet ik toch een grotere tas (90 records) nemen?
Poster: tairip2x 128 wist ik dat dat zou passen, maar dan schiet ik er nog niet echt mee op... Als er maar 1x 320 cdmap inpast kan ik de map net zo goed los meenemen.
Zowieso 2x 128!
Poster: Cyspoz
Wat is het gewicht van een volle map met 128 cd's? Gewitch is namelijk ook één van de redenen dat ik van mijn CD Koffers af wil.
Poster: Cyspoz
Wat is het gewicht van een volle map met 128 cd's? Gewitch is namelijk ook één van de redenen dat ik van mijn CD Koffers af wil.
Poster: davyh
Ik denk zelf dat het niet gaat lukken,ik heb zelf 2 mappen van case logic van 264 cd's, en die passen goed in een udg slingbag trolley.
Poster: Didier82
Dus 2x Case Logic 264 cd's passen in 1x UDG slingbag Trolley. Is die trolley bestemd voor 60 of 80 platen?
Is er nog (een beetje) plaats over? Kun je een foto maken van de cdmappen in de slingbag?
Alvast bedankt!
Poster: Lanky
ik heb vanmiddag mn 1e cd map gekocht. gewoon simpel bij de V&D. Merk is Case Logic.
Vind t een prima ding, lekker stevig dat ook dankzij een zacht plasticen ringband.
20 euro.
Poster: davyh
2 kg (heb hem effe op de weegschaal gezet)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.