Ik draai nog altijd met CD Koffers. Alleen is dat niet altijd even practisch en dus ben ik aan het overwegen om toch eens te kijken naar CD Mappen. Ik vind die dingen alleen meestal niet zo practisch omdat ik altijd ruzie heb met het frontje en het terug stoppen van de cd er in. Vaak gaat het dan door elkaar of kreukelt het op één hoop. Of je krijgt de cd er niet makkelijk uit en vervolgens komt het frontje ook mee.
En ik zou er ook graag iedere cd dubbel in kunnen stoppen zodat je nooit ruzie hebt met dat nummer staat op die cd die nu al aan het spelen is.
Ik heb verder een keer van die mooie smalle slanke mappen gezien die mijn wel mooi lijken. Die zijn namelijk klein en handzaam en niet zo groot en zwaar als van die grote mappen. In die kleine kun je dan bijvoorbeeld genre's samenvoegen. Zodoende hoef je ook niet altijd alles mee te nemen maar alleen die mappen die in het genre vallen. Ik zit dus ongeveer aan dit te denken:
`
Zijn er mensen die goede degelijke mappen kennen die aan mijn eisen voldoen en waar ze te koop zijn.
Poster: Cyspoz
Ik had wel gezocht en dat topic ook gezien, maar is 1,5 jaar oud.
Poster: PatrickBeuken
..............Ik heb zelf Zomo mappen met 4 cd's per pagina. Hier en hier (wie ontdekt de typfout?) zie je goed dat je het hoesje achter een plastic lipje kunt steken. Het hoesje blijft zo perfect zitten als je de cd eruit haalt. Hier zie je een mooie kleurrijke carnavalspagina.
Poster: robbert
Ja jullie hebben me wel overtuigd wat betreft handigheid, nu nog een keuze maken! Een udg of slappa?
Poster: DonBasco
Misschien zie ik het niet goed, maar de cd zit dus voor het hoesje, dan kan je toch helemaal niet zien wat er op staat?
Poster: robbert
Ja jullie hebben me wel overtuigd wat betreft handigheid, nu nog een keuze maken! Een udg of slappa?
Poster: tairip
Slappa, goedkoper en sterker!
Poster: PatrickBeuken
@ cyspoz => Als je je stoort aan de tracklists die niet fatsoenlijk blijven zitten, dan moet je niet die Zomo map met 2 cd's per bladzijde nemen. Je kunt dan beter een Slappa of een andere Zomo map nemen. Het nadeel van Slappa vind ik de prijs. Ik heb zelf Zomo mappen met 4 cd's per pagina. Hier en hier (wie ontdekt de typfout?) zie je goed dat je het hoesje achter een plastic lipje kunt steken. Het hoesje blijft zo perfect zitten als je de cd eruit haalt. Hier zie je een mooie kleurrijke carnavalspagina. Je zou natuurlijk ook een UDG map kunnen nemen, maar deze hebben die plastic lipjes niet en deze hebben geen cd-vakjes in de omslag van de map (handig voor visitekaartjes en om tijdelijk een cd in te bewaren), daarnaast zijn de Zomo mappen ook nog eens goedkoper. EDIT: De zomo heeft ook achterin nog een opbergvak (heeft de gelijke UDG map niet).
@ robbert => Je weet al snel welke cd op welke plek hoort te zitten. Als je de map dan ook nog eens logisch indeelt is het echt geen kunst om een cd terug te vinden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.