DJ Booth Contest (6/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 29-03-2005 21:14
We hebben bijna de 1.000.000ste hits op DJ-Resource.nl sinds we dit CMS hebben gemaakt zoals je het nu ziet. Via een achterdeurtje bij Pioneer hebben we beslag weten te leggen op wat Pioneer goodies en willen deze verloten onder onze members. Omdat we ook een nieuwe module hebben gemaakt leek het ons leuk om dit te combineren.

Wat moet je doen ?
Als je je geregistreerd hebt kun je een plaatje uploaden in de Gallery en toevoegen aan de DJ-Booth (zet het vinkje aan als je alle info moet intikken). Registreren is natuurlijk gratis.

Wat moet er op de foto ?
Zet je setje zo mooi mogelijk op de foto. Het gaat er dus niet om welke apparatuur er op de foto staat, merk en type is niet van invloed op de beoordeling. Zorg wel dat het grootste deel van je setje erop komt te staan. Foto's van losse apparatuur zijn niet de bedoeling, de module heet niet voor niets DJ Booths Winking my eye

Wie mogen er mee doen ?
Om mee te doen moet je een adres in Nederland  of Belgie  hebben.

Wanneer is er iets te winnen ?
Iedere maand tot en met augustus wordt een een Goodie Bag uitgereikt. De winnaar van de maand zal bekend gemaakt worden iedere 4de van de maand die erna komt : 4 mei 2005, 4 juni 2005, 4 juli 2005, 4 augustus 2005, 4 september 2005.

De winnaar
Wordt gekozen door de admins en mods van www.djresource.eu.

Hoe vaak mag je meedoen ?
Zo vaak je wil, bij het beoordelen van de foto's wordt gelet op de datum waarop de foto is toegevoegd aan de DJ Booth. Je kunt dus iedere maand met een andere foto meedoen. Je mag wel meerdere foto's in je album uploaden, maar er kan er maar 1 per maand meedoen voor de Goodie Bag.

En als je plaatje al in je Album staat ?
Je kunt bij het editen van je foto een vinkje aanzetten om de foto in de DJ Booth te krijgen.

Wat zit er in de Goodie Bag ?
Een setje CDJ1000 Slipmatten (Niet te koop en er zijn er maar 500 van gemaakt)
Een Pioneer ProDJ Cap
Een limited Pioneer CDJ-200 Poster (ook niet te koop :D )
Wat pennen en een stikker-assortiment

Plaatje volgt nog Winking my eye
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
User edit by Lead on 29-03-2005 @ 22:47:00 (100%)

What do you think about DJ Booth Contest ??

Vote :   

Mifex    posted on 16-10-2005 22:19
Als ik ooit nog 2 slipmatjes in handen krijg, dan geef ik ze aan lassy omdat ik zijnz et ook gruwelijk vind!
Zuur    posted on 16-10-2005 23:45
Gefeliciteerd Mifex!!
Jean    posted on 17-10-2005 03:32
Proficiat Happy, laughing
DavyJ    posted on 17-10-2005 09:12
gefeliciteerd manWinking my eye 
Mifex    posted on 17-10-2005 17:32
Ik heb mijn pakketje ontvangen, nouja eigelijk gaf jeroen het persoonlijk af aan de deur aangezien ik in almere woonde en pioneer in almere zit. Leuk pakketje die stikkers durf ik alleen nergens te plakken (zonde) maar ik denk dat ik ze maar gewoon met dubbelzijdig plakband plak zodat ik ze er altijd nog af kan halen:D. Die pennen ook leuk, tijdnes mijn schoolonderzoeken en misschien op het eind het examen met de pioneer pennen zodat ik altijd daar de lettertjes kan staren als ik het antwoord even niet weet. Natuurlijk ook een leuk cd mapje voor mijn zelfgemaakte liedjes of cd's waar het hoesje van kwijt is. En natuurlijk het petje:D en de poster en de matjes.... ik lijk nu helemaal op een pioneer fan en dat ben ik ook:D Heel leuk allemaal Winking my eye

User edit by Mifex on 17-10-2005 @ 18:55:10 (100%)
Lead    posted on 17-10-2005 19:08
Nogmaals gefeliciteerd :D

De meeste stikkers zou ik gewoon plakken... het is een klein stukje om nieuwe op te halen als ik toevallig op kantoor ben Winking my eye
Let the BASS be louder
djjw    posted on 17-10-2005 19:19
beetje laat maar gefeliciteerd nog..
gr jw
Mifex    posted on 17-10-2005 20:50
Poster: Lead

De meeste stikkers zou ik gewoon plakken... het is een klein stukje om nieuwe op te halen als ik toevallig op kantoor ben Winking my eye

haha oke.. ik kom wel eens in nederland muziek dat licht toch aan hetzelfde straatje?
Lead    posted on 17-10-2005 21:01
Ja, Pioneer zit aan de andere kant van de straat... Dat grote reclamebord staat in onze voortuin  :D
Let the BASS be louder
Mod edit by Jorrit on 17-10-2005 21:50 (7%)
Mifex    posted on 17-10-2005 22:16
Michiel Pioneer Fan komt wel eens een keer even langs als dat kan, hoor je nog wel via mail.

Is dat pioneer alleen een kantoor met papierwerk of zijn er nog interesante dingetjes zoals testkamers e.d:P?

Lead    posted on 17-10-2005 22:45
Nope, is alleen kantoor. Pioneer Holland & Pioneer Benelux houdt hier kantoor. De voorraad zit vlak bij Antwerpen. Echt veel is er niet te zien, maar als je een keer een bakje koffie wil komen drinken kan dat wel Winking my eye
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 17-10-2005 23:02
Ze hebben d´r wel een lekkere kantine
Powel    posted on 17-10-2005 23:42
Ey Gratuliere nog Happy, laughing
mrtnt    posted on 06-12-2005 18:46
gaat deze wedstrijd eigenlijk nog?
Lead    posted on 06-12-2005 18:49
De periode is verstreken. We beraden ons nog wel over voortzetting, alleen de verzending van een poster en een slipmat, vergezeld van wat stikkers etc maak dat het een lastig pakket wordt met een koken er een doosje.

Die poster is lastig te versturen, en een poster opvouwen voor in een doosje is ook niet echt een goede optie...
Let the BASS be louder
Laidback    posted on 06-12-2005 22:07
langsbrengen kan ook :P hehehehehe greetsz Winking my eye\
Marz-L    posted on 07-12-2005 11:19
Leuke contest dit, hoop dat ie een nieuwe ronde krijgt.
M-Plex    posted on 07-12-2005 12:07
Ja nu ik er is goed naar gekeken heb,
kom ik erachter dat ik een beetje naast de pot pis!
Kheb pas sinds gister een mengpaneel!

Khoop dat er in het vervolg nog zoiets aankomt!
De plannen voor een mooie DJ kast zijn al ver in de maak!

Succes!
LauW    posted on 07-12-2005 20:35

Heb je niet nog wat van die slippies te koop ? Mijn beginnen te verslijten echt zonde, wou ze laatst bij feedback wegjatten waar ze op een setje tt's lagen maarjah ik ben een tegoed persoon daarvoor (en laat het aan iemand anders over :P)
Nvie    posted on 07-12-2005 20:55
Poster: LauW

Heb je niet nog wat van die slippies te koop ? Mijn beginnen te verslijten echt zonde, wou ze laatst bij feedback wegjatten waar ze op een setje tt's lagen maarjah ik ben een tegoed persoon daarvoor (en laat het aan iemand anders over :P)

En het stikt bij Feedback verder ook niet van de beveiliging
LauW    posted on 07-12-2005 20:58
Nou feedback r-dam kan je op een dinsdag/woensdag middag echt wel slipmatten wegkapen hoor. Dan is er vaak niemand in de djcorner en die is ook soort afgesloten van de rest..
Nvie    posted on 07-12-2005 20:59
Ja... de uitgang wel eens gezien Happy, laughing Als ik daar op zaterdag loopt, staat er minimaal 5 man beveiliging, je te controleren op je bon. Incl. je tassen.
Laidback    posted on 07-12-2005 23:06
lol..  hele rugzak vol met slipmatten, stickers , TT's  , vinyl.. en dan loop je gewoon langs de beveiliging,, en dan neemd een klein jongetje perongeluk een paar pennen mee,, meteen Alarmfase rood, Arrestatie team erbij etc :P.
LauW    posted on 08-12-2005 06:48
Poster: Nvie
Ja... de uitgang wel eens gezien Happy, laughing Als ik daar op zaterdag loopt, staat er minimaal 5 man beveiliging, je te controleren op je bon. Incl. je tassen.

Jonge nou zeg je het zelf al.. dat is alleen in het weekend. Doordeweeks is het zo leeg als een kip daar en staat er 0 man beveiliging.
Lead    posted on 08-12-2005 08:28
Graag de discussie weer oppikken met legale zaken Winking my eye
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

210 Users online: 10 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 2.285
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.209.235