Hoi mensen,
Ik ben van plan mijn cd-spelers en mengpaneel te vervangen. Ze komen namelijk nog uit de jaren 80
.
Nou heb ik qua cd-spelers wel op het oog welke ik wil hebben: twee Numark Axis 9's. Dat kan ik nog best betalen (dankzij een fijne belastingteruggave dit jaar), maar dan moet er nog een mengpaneel bij.
Ik zat te denken aan een Numark 3002X, maar daar schijnen de faders het te snel van te begeven. De Gemini 626i vind ik wat minder, omdat die geen killswitches heeft, een DJM500 of XTC te duur en ik weet niet goed meer wat ik nou moet.
Ja, drie kanalen. Zodat ik twee cd-spelers kan aansluiten en nog iets: een computer, een sampler of wie weet gewoon een derde cd-speler uit de jaren 80. En wat dat betreft is die 3002X ook niet handig, want daar heb je maar drie line-ingangen punt.
Een Numark Matrix3 leek me wel mooi (kan je van phono aux maken), maar ik heb niks kunnen vinden of die na een half jaar nog lekker loopt. De nieuwe DMX09 schijnt dat niet te hebben. Nee, hehe, die is digitaal en daar ben ik wel voorstander van, maar het kost al snel 400 euro.
Dus heeft er iemand ervaring met die Numark Matrix? Of weet iemand een ander alternatief voor een goed, niet te duur driekanaals mengpaneel?
En om het verder te verbreden: is een DXM09 over the top als je vooral veel thuis wil draaien (want waar je anders draait neem je je apparatuur niet mee naar toe)?