welke van deze headphones
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jelle89    posted on 21-09-2007 22:12
hey, ik wil binnekort een nieuwe Headphone anschaffe, eentje die goed afsluit alleen zit ik te twijfelen tussen een aantal types, iemand ervaringen? voorkeuren etc.??

Ultrasone PRO line 550
(feedback:Comfortabele gesloten hoofdtelefoon met wegdraaibare oorschelpen.)
Ultrasone DJ 1 (feedback: Opklapbare gesloten DJ hoofdtelefoon met het S-Logic systeem voor een natuurlijke Surround Sound.)
Technics RP DJ 1210 (feedback: Lichte en comfortabele, gesloten DJ hoofdtelefoon met wegklapbare oorschelpen.)

zelf valt de technics voor mij denk ik af omdat die oorkussens een brede rand hebben, lijkt mij dus dat die minder goed afsluit maar als iemand beter weet hoor ik het graag

Jelle

What do you think about welke van deze headphones ??

Vote :   

Renzis    posted on 21-09-2007 22:21
Ultrasone PRO line 550 ervaring mee, gisteren nog op me oren gehad, geluidskwalitatief hele goede headphone, geluid is relatief apart en als je veel met (producers hp's wat dit toch eigenlijk is) werkt zul je misschien er even moeten wennen. de wegdraaibare oorschelpen zijn echt heel lekker, overigens wel behoorlijk groot. Of deze ook als dj-headphone geschikt is durf ik je niet te zeggen, ik zou ze als ik jouw was gewoon lekker uitproberen.

hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpenWinking my eye
LaMalediction    posted on 21-09-2007 23:14
die Technics is een goed  afsluitende HP, zelf op me oren gehad, kwaliteit is goed, komt en mooi geluid uit. hij is alleen prijzig
Gery    posted on 22-09-2007 12:46
tussen die 3 zou ik ook voor de technics gaan, zowel qua geluid als draag comfort zijn deze ideaal voor mee te draaien, maar mijn top favoriet staat niet in jouw lijstje! de sennheiser HD25 Bij de HD25 kan je ook een oor verdraaien, de kleine schelpen lijken slecht te zitten maar het tegendeel is waar, en het leukste van al is nog de geweldige afsluiting en de mogelijk tot het bestellen van elk onderdeel. Happy, laughing
DJ - Producer
stevew    posted on 22-09-2007 13:21
Same here, ik zou toch ook voor de technics gaan, kwalitatief de beste die erbij is.
RenéKuppens    posted on 22-09-2007 13:26
Ik zou voor de ULTRASONE DJ PRO 1 gaan heb hem zelf ook super HP
sluit goed af
S-logic systeem voor een natuurlijk geluidsgevoel
40% minder volume nodig om zelfde luidheid te krijgen(door Slogic systeem)

Voelt degelijk aan
Kan hard
Ideaal gewoonWinking my eye
jelle89    posted on 25-09-2007 16:33
ik heb vandaag de pioneer se dj5000 geprobeerd, hij sloot bij mij perfect aan , heeft iemand ervaring met deze hp?
the-melody    posted on 25-09-2007 16:41
Uit het rijtje zou ik de technics nemen, ik heb de mijne ondertussen 1.5 jaar en hij's nog niet kapot ondaks dat hij een paar keer is gevallen. Perfecte geluidskwaliteit en sluit zeer degelijk af.
Timmerink    posted on 25-09-2007 17:17

Technics is technisch gezien de betere van het trio en naar mijn mening ook de beste. Waar ik voor zou gaan is iets heel anders en ook geen Pioneer SE-DJ5000.. Het zijn vrij dure koptlelefoons, maar waarom niet iets goedkopers? neem de Stanton DJ PRO2000, die heb ik zelf, na lang testen en luisteren gekozen. Hij bevalt mij nu (na 3.5 jaar) nog steeds erg goed! Hij is voor 89 euro zeker het geld waard en je doet er bij wijze van spreken je hele leven mee!!!

Tomazos    posted on 25-09-2007 18:07
inderdaad,
ik heb ook de stanton + een pioneer hdj 1000,

ik gebruik nu die hdj 1000 puur omdat ik wou inversteren, die stanton is reserve, maar echt fijne jaartjes mee gedraaid!!

die technics heb ik in Spanje gehad(toen ik in spanje draaide)
ik vond hem niet zo geweldig.. maar dit is natuurlijk kwestie van smaak
turntablist,entertainer,allround dj, around the world

This is an old Topic

No new postings for 6.355 days.
 Post CommentThat would be 211.8 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

192 Users online: 10 Guests (182 Unknown)
Pages generated today : 40.429
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.907.451