Ervaringen met Disco event.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

djmathijs    posted on 20-09-2007 16:11
Heeft iemand ervaring met de online winkel Disco-events.nl?
Ik wil daar namelijk iets bestellen, maar weet niet echt of het te vertrouwen is want die cd speler die ik ga kopen is nl nogal duur.

Groeten Mathijs

What do you think about Ervaringen met Disco event.nl ??

Vote :   

dj-t    posted on 20-09-2007 16:23
ik heb zelf nooit wat besteld bij discoevents, maar een vriend van mij wel, hij heeft het gewoon netjes en optijd geleverd gekregen... het is wel tevertrouwen
BryanB    posted on 20-09-2007 16:23
Waar ik meestal naar kijk is of de winkel bij de KvK is aangesloten. Is dit het geval, dan is het betrouwbaar. Blijkt dan achteraf dat je bent belazerd, dan kun je terugkomen op dat kvk nummer. En dan heb jij niet een probleem, maar de geen achter de website. Maar geloof dat disco events betrouwbaar is.

Weet trouwens niet of dit topic wel mag?!......
NielsR    posted on 20-09-2007 16:24
Een tip voor webshops, als je iets groot en duur wilt bestellen kun je voor de webshop uit te testen eerst iets goedkoop bestellen zoals een kabeltje ofzo ben je wel wat verzendkosten kwijt maar je weet wel of ze te vertrouwen zijn.
BryanB    posted on 20-09-2007 16:29
Grote bestelling bestl ik zoiezo alleen bij de bekende webshops/winkels. Waar ik ook vaker wat bestel, en ook tevreden ben over de service.
djmathijs    posted on 20-09-2007 16:50
Ik heb even een kvk check gedaan maar het kvk is aan een heel ander bedrijf gekoppeld nl:Spaendonck Sport?

Iemand een idee?

Edit: Is al opgelost ik zag net op de site dat het wel klopteWinking my eye
User edit by djmathijs on 20-09-2007 @ 16:59:21 (52%)
Lead    posted on 20-09-2007 17:12
Ze zijn in ieder geval geen dealer van Pioneer....
Let the BASS be louder
Timmerink    posted on 20-09-2007 17:26
Haal de eerste keer je spulletjes gewoon op. Dan kan je kijken met wat voor soort bedrijf je te maken hebt, leer je de mensen kennen waar je contact mee hebt gehad, weet je wat voor kennis ze hebben en kan je latere bestellingen met vol vertrouwen laten bezorgen!
User edit by Timmerink on 20-09-2007 @ 17:27:11 (57%)
djmathijs    posted on 20-09-2007 17:38
Dat gaat bij dit bedrijf een beetje moeilijk want zij zijn gevestigd in 's-Hertogenbosch en ik in Friesland
Timmerink    posted on 20-09-2007 17:55

Waarom koop je je cd-speler niet bij een gerenomeerd bedrijf? Je gaat, zoals ik kan lezen, veel geld uitgeven. Neem je dan de gok bij een bedrijf die je niet 100% vertrouwd, of doe je het bij een toonaangevend bedrijf? Ik zou het geen lastige keuze vinden, zeker omdat het om veel geld gaat Cry.

dj_timme    posted on 20-09-2007 18:12
ik heb er 2 cdj 1000mk3's besteld aan 1099€ per stuk, bestelling geplaatst, tijdje er na krijg je een mail dat je een voorschot moet storten voor ze je goederen willen bestellen. heb ik gedaan. paar dagen der na even gebeld, de spelers waren binnen en mijn voorschot ook en ik mocht ze afhalen. best een kleine winkel. toen ik geweest ben hadden ze haast niets van audio spullen binnen. ze doen voornamelijk sportartikelen (golf en tennis). maakt mij niet uit wat ze daar nog verkopen, ik heb mijn cdj's aan een scherpe prijs en het zijn vriendelijk en correcte mensen. zeker te vertrouwen als je het mij vraagt
MaykFroix    posted on 20-09-2007 18:16
Ik heb daar weleens wat gekocht en ben het toen zelf gaan ophalen. Ze zitten op het industrie terrein naast de Brabanthallen in Den Bosch. Toen, zo'n half jaar geleden, waren ze net begonnen en zag het er erg kleinschalig uit. Er was een klein hoekje met dj spul maar het merendeel was tennisspullen. Vandaar ook de naam Spaendonck-sport. Verder was de service erg goed. Heb meerdere malen vriendelijk personeel aan de lijn gehad en ook de service ter plekke was erg goed. Ze brachten me zelfs met de auto naar het station terug, aangezien het nog wel een eind lopen was. Toen ik thuis was kwam ik er achter dat ik de factuur nog daar had laten liggen en die hebben ze me netjes opgestuurd.

De spullen die ze vanuit dat pand verkopen komen schijnbaar van een leverancier die gevestigd zit in Elshout, een paar kilometer van Den Bosch vandaan. Vandaar dat de prijs zo laag kan blijven. Ook omdat ze niet echt een winkel hebben.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Winking my eye
PatrickBeuken    posted on 20-09-2007 18:22
Poster: BryanB
Waar ik meestal naar kijk is of de winkel bij de KvK is aangesloten. Is dit het geval, dan is het betrouwbaar. Blijkt dan achteraf dat je bent belazerd, dan kun je terugkomen op dat kvk nummer. En dan heb jij niet een probleem, maar de geen achter de website. Maar geloof dat disco events betrouwbaar is.

Weet trouwens niet of dit topic wel mag?!......

Haha... dat zou mooi zijn. Als een winkel bijvoorbeeld failliet gaat of de eigenaar vertrekt met de noorderzon (gebeurt vaak genoeg) dan is er echt niemand die jou daarmee kan helpen. Een bedrijf met een kvk nummer is zeker niet per definitie betrouwbaar. Iedere gek kan zich binnen 10 minuten inschrijven bij de kvk.
User edit by PatrickBeuken on 20-09-2007 @ 18:23:19 (2%)
thomaz    posted on 20-09-2007 18:25
@ Freez   Zeker goede service, dacht ik!!

Ik wil hier ook iets gaan kopen, omdat deze een stuk onder de prijs zit dan andere winkels/webshops waar ik heb gekeken
BryanB    posted on 20-09-2007 19:18
Poster: PatrickBeuken

Haha... dat zou mooi zijn. Als een winkel bijvoorbeeld failliet gaat of de eigenaar vertrekt met de noorderzon (gebeurt vaak genoeg) dan is er echt niemand die jou daarmee kan helpen. Een bedrijf met een kvk nummer is zeker niet per definitie betrouwbaar. Iedere gek kan zich binnen 10 minuten inschrijven bij de kvk.

Ja maar daar hebben ze nog wel al je gegevens voor nodig.
Philanthropist    posted on 21-09-2007 18:16
quote:

Maar dan ben je nog wel heel ver verwijderd van je geld terugkrijgen.

Ik kan mij voorstellen dat je voor grotere bedragen liever geen risico neemt, of zin hebt in juridisch gezeur.
PatrickBeuken    posted on 21-09-2007 20:21

Wat bedoel je met "daar"?
BryanB    posted on 21-09-2007 20:51
om je in te schrijven bij KvK (en btw).
djmathijs    posted on 21-09-2007 21:51
Ik denk dat ik het bij Bax-shop.nl ga bestellen.

Die is tenminste een beetje bekend.
[edit]
Alert : Geen verwijzingen naar webshops !
Mod edit by Lead on 22-09-2007 12:56 (56%)
Lead    posted on 22-09-2007 12:54
Ok... dit wordt dus een vergelijkings topic wat niet is toegestaan op DJR, jammer dat mensen het niet inhoudelijk kunnen laten bij het reageren op de stelling de openingstopic.

Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 22-09-2007 12:55 (100%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

78 Users online: 12 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 10.623
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.358.006