Traktor Studio Vraagje...!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj-Sosa    posted on 16-09-2007 12:37
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en ik zit met een vraagje.. Het zit namelijk zo ik ben in het trotse bezit van 2x Denon DNS-3500 En de Denon DN-X1500S maar ik kan hier nog niet mee recorde omdat ik nog aan het spare ben voor een goede workstation.. Maar nu wil ik dus gwn met mn traktor studio opnemen maar is het mogelijk om mijn hoofdtelefoon erop aan te sluiten? En zo ja kan ik die per kanaal gebruiken? (Apart dus)Cry

Ik hoop dat er iemand is die hier meer verstand van heeft dan mij! Thxx alvast!

What do you think about Traktor Studio Vraagje...!! ??

Vote :   

NielsR    posted on 16-09-2007 12:40
Hier is een goed topic over opnemen.

Bedoel je dat je wilt opnemen met traktor scratch zelf dus ook echt mixen traktor en niet met je gear, dan kun je, je tracks niet voorbeluisteren tenzij je een geluidskaart hebt met 2 outputs.

Maar waarom wil je zo opnemen als je gewoon een mix maakt met je echte gear en die dan met een speciaal kabeltje naar je mic ingang van je pc, daar heb je geen zeer goede pc voor nodig en dan instaleer je audacity ofzo en record je zo je mix.
Alles word wel duidelijk in het bovengenoemd topic.
User edit by NielsR on 16-09-2007 @ 12:44:44 (100%)
Dj-Sosa    posted on 16-09-2007 12:52
Ja Tuurlijk klinkt logish domme vraag ik snap het helemaal Fettibamba!

Dan ga ik maar even voor zon kabeltje opzoek.. zodat ik gwn met mijn gear kan opnemen..! lijkt me beter
Nog enige sites waar je ze kan bestellen ofzo?
NielsR    posted on 16-09-2007 12:55
Poster: Dj-Sosa
Ja Tuurlijk klinkt logish domme vraag ik snap het helemaal Fettibamba!

Dan ga ik maar even voor zon kabeltje opzoek.. zodat ik gwn met mijn gear kan opnemen..! lijkt me beter
Nog enige sites waar je ze kan bestellen ofzo?

Bestellen weet ik niet, maar ze zijn in elke electronica zaak wel te krijgen dus daar hoef je niet speciaal naar een dj zaak voor te gaan of te bestellen online.
Ik heb er ook zo een kabeltje gekocht van dap voor 2,5 euro.
Dj-Sosa    posted on 16-09-2007 13:21
Ok man kweet alles wat ik wou weten thxx voor de goede Info Fettibamba! Deze mag gesloten worden!

This is an old Topic

No new postings for 6.364 days.
 Post CommentThat would be 212.1 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

194 Users online: 15 Guests (179 Unknown)
Pages generated today : 32.562
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.899.584