DJResource DJ Maandblad (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : DJResource DJ Maandblad

-Ja Doen!
-NEE IS NIKS!
-IK WEET HET NIET!

Voting is only possible for our Members
RuudV    posted on 12-09-2007 19:57
Mij leek het leuk als er een DJ Maandblad gemaakt zou worden van DJResource. Met nieuwste gear, interviews met bekende dj's, reviews van gear, events, poster gear, enz.... Ik weet niet of dat dit rendabel is? Maar we zullen is kijken wie er hier allemaal voor zijn voor een DJResource DJ maandblad...Winking my eye 

What do you think about DJResource DJ Maandblad ??

Vote :   

D-wan    posted on 18-12-2007 22:18
Poster: _Ivan_

Een uitgeklede online nieuwsbrief lijkt me ook wel gaaf!Happy, laughing Misschien is dit makkelijker te realiseren i.v.m. drukken enzo.

Precies, dat zou al een behoorlijke meerwaarde zijn !
Je ziet tegenwoordig alle oplagen teruglopen vanwege het internet, dus waarom een omgekeerde evolutie Cry

De oude media is dood, leve de nieuwe media ! Cry
Laidback    posted on 19-12-2007 12:56

toch zou ik graag willen weten wie, als er een DJResource Magazine uit zou komen, het blad wel zullen willen kopen ??

en laten we gewoon eens een template in mekaar gooien..!?
en dat dan bespreken, misschien rolt er wel wat leuks uit..

robbert    posted on 19-12-2007 14:10
Ja dat vraag ik mij ook af wie het blad uverhaupt zou kopen?! Het lijkt me dus leuker om een soort leden blaadje van de site samen te stellen. Net zoals je van de voetbalclub een boekje krijgt waar alle uitslagen en verslagen in staan van bijvoorbeeld de afgelopen twee maanden.
Laidback    posted on 19-12-2007 14:49
Poster: robbert
Ja dat vraag ik mij ook af wie het blad uverhaupt zou kopen?! Het lijkt me dus leuker om een soort leden blaadje van de site samen te stellen. Net zoals je van de voetbalclub een boekje krijgt waar alle uitslagen en verslagen in staan van bijvoorbeeld de afgelopen twee maanden.

helemaal met je eens..
mocht zoiets groot worden dan kan je altijd nog de keuze maken om naar een magazine over te gaan..
een krantje is een stuk goedkoper als een full size maandblad!!!

1 eupo per krantje ? :P
robbert    posted on 19-12-2007 14:55
Het lijkt me beter dat forum members bijvoorbeeld "active members" kunnen worden door 10 euro per jaar over te maken. Een van de plus punten zou dan zijn dat je eens in de 2 maanden een djresource-blad thuisgestuurd krijgt Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.297 days.
 Post CommentThat would be 209.9 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

96 Users online: 40 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 31.737
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.733