ik wil dan draaien met timecode vinyl met behulp van djdecks.. Nu lukt het mij maar niet om dit aan de praat te krijgen..
De tt heeft een line out, dus een pre amp heb ik niet nodig. De line out gaat naar de input van de soundcard en de output van de soundcard gaat naar de line in van de djm 800
Ik krijg er geen geluid uit als de timecode vinyl erop ligt! Als ik een gewone plaat speel, hoor ik deze wel via pc en mixer door mijn boxen..
iemand raad?
alvast bedankt..
www.nikan.be
What do you think about timecode vinyl probleem.. wie weet raad ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
time code is geen muziek he zijn verschillende tonen maar je moet ook software hebben die de time code om kan zetten naar muziek Timecode in -> software vertaald het naar muziek (virtual dj bv) -> geluidskaart uit en dar hoor je de muziek. mmaar meestal moet er een kasteje tussen... voor time code systemen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.