Poster: LaMalediction
ik heb een Reloop RH 3500 pro
65 eurootjes neergelegt
goed geluids kwaliteit
Poster: Luxxja dat wel
maar dat ding is zo huge op je oren. je lijkt net napster als je em op hebt.
ik heb de dj pro2000 ook en ben er ook heel erg tevreden over. ik had de headphone toendertijd gekozen omdat DJ tiesto die hp ook heeft dus nam aan dat het wel snor zat
Poster: LaMalediction
ja dat wel
maar ik heb hem gwoon om me nek hangen en luister met 1 oor
dus het valt wel mee, of draag hem op de Chuckie style
maar der komt wel een manne geluid uit
Poster: Luxxvind je? ik heb ze allebei op me kop gehad, want zat te twijfelen tussen deze en reloop. toen voor reloop gegaan, ook omdat deze kleiner was op je oren, maaro ok omdat het geluid veel 'echter' klonk. dus ik ben het niet helemaal met je eens ,maar das persoonlijk he :P
het is inderdaad mooier geluid dan de pro 2000
Poster: Niels325
@ Dj-RK: klinkt interessant! Maar is de kwaliteit ook goed? Kheb namelijk net een nieuwe HP nodig en dit klinkt het overwegen waard.
let wel goed op he wat je koopt
bekijk eerst veel reviews
en lees er veel over want dadelijk zit je thuis en heb je een *** aankoop gedaan
zoals dit:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zeer professionele gesloten hoofdtelefoon met metalen afscherming voor een duidelijke weergave terwijl het volume toch lager staat. Verder uitgevoerd met S-Logic Natural Surround Sound. De hoofdtelefoon is eenvoudig in te klappen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(bron feedback)
de DENON HP-1000
=)
HEEEEEERLIJK ik heb hem zelf ook
Power:
3,500MW
frequentiebereik:
5 Tot 33.000 (Zuiver als mijn.... eeehm, nee niet als mijn geweten.... maar het geluid is wel goed :D )
53mm speakertjes (HEAVY BASS!)
een mooi vormgegeven hoofdtelefoon, met op iedere oorschelp een staalplaatje met het Denon Logo ingegraveerd.
het is een volledig gesloten model
(Prijs: bijna overal tegen de 175 euro aan, inmiddels ook wel te krijgen voor 150 denk ik....)
ik vind hem meer dan heerlijk
DJ-Code Y
En dit is het VERBETERDE* model
(*Exclusief mooie dame)
Poster: A-flex
Ik heb de hps 2
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.