Poster: Luxx
ok...weetje zeker dat je collega ook 'straigt' is? ik zou mezelf nooit vertonen op gay party's,.....
Poster: Luxx
goed bezig dan hoorik ben nu ook proberen mijn logo (zie mijn avatar) op shirt te printen.
Poster: Tomazos
maargoed,
idd een professionele website jezelf zakelijk instellen als je een gesprek aangaat, serieus blijven.
visite kaartje achter laten.. van de 20 die je uitdeelt bellen heel mischien maar 2 of 3 op,
is toch weer 2 a 3 optredens, door een visite kaartje
Poster: dj-nick
Voor hoeveel mensen is het dan ?
Poster: T-to-the-J
Goed idee, ik vraag me nog een paar dingen af: Ik wil later een opleiding gaan volgen voor DJ, maar is hier echt werk in te vinden, of is het slecht een bijbaantje voor in de avond uren?
Damn.. moet ik nog iets anders gaan zoeken ook...
Poster: ruben-b
je kan ook met je set achter een raam gaan staan(werkt met sommige andere beroepen ook goed)
Poster: Tekhead
en nooit, je collega's afbreken, komt altijd slecht over.
Poster: mrmagix
Haha, kvoel me plots wat schuwer. Ik draai vaak voor m'n raam en achter mij hangen dan nog eens blacklight lampjes omhoog :D
Als iedereen zo denkt als jij ga ik er toch eens iets moeten aan doen!
Dat van dat radio station is erg leuk, maar ik ben niet zo goed in het amuseren van mensen met mn stem, dus dat is zowiso geen optie...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.