Poster: Sammow
Dan geef ik liever 100 euro uit aan zoiets als de mijne dan aan zo iets cheap-looking van de gamma hoor :p
Poster: djmamo
ben ik ook van mening,
ik geef ook liever 100 euro uit aan hout enz. dan dat ik bij de gamma een kant en klaar bouw paket ga kopen, het is makkelijker en sneller.
maar is het mooier dan dat je zelf iets hebt gemaakt?
persoonlijk heb ik ook wel een erg dure smaak, en dat heeft hier ook wel wat mee te maken, ik zou ook niet snel iets kopen bij de ikea, want dat doet iedereen, en ik ben niet iedereen.
daarom heb ik ook zelf meubels gemaakt en als ik in mijn nieuwe huis zit dan heb ik een kamer voor mijn muziek, en dan komt er een erg mooie booth, natuurlijk zelf gemaakt
Poster: Sammow
Toch heb je dezelfde voldoening niet hoor, en ik heb echt max. 100 euro uitgegeven aan materiaal, als je duizenden euro's ka uitgaven aan gear kan dit er wel af hoor
Poster: robbert
Ja maar voor de prijs van het Gamma meubel is nou eenmaal niks te maken. Bovendien is het erg stevig en ziet het er met een kleine aanpassing erg mooi uit.
@ Steev. Dat was zijn oude situatie, kijk maar naar de datums van zijn 2 booths. Alleen bij zijn nieuwste booth is geen duidelijke foto geplaatst helaas.
Maar je kan voor 100 euro echt wel een eind komen hoor. Dat hangt echt af hoe groot je het wilt hebben.
Poster: djaxx
Hallo,
Kan iemand mij zeggen waar jullie deze mooie dingen kopen?
En de rest wordt zelf gemaakt. Zeer bijzonder om dit eens te zien.
greetz,
Illusion
www.djfurniture.nl
daar kan je je ideen vandaan halen.
heb ik ook gedaan en hem zelf gebouwd. nou mijn dj meubel is super geworden en ik heb hem gratis gehad. mijn stiefopa heeft hem namelijk voor mij gemaakt. maar het koste hem geloof ik ook iets van 100 euro aan hout.
ik heb 18 mm dik mdf hout gebruikt. :D
quote: |
Poster: Aemilius Djaxx.. Al heb je een bepaalde plaats waar jij je booth graag wilt hebben moet je alles even opmeten.. Koop een aantal meubelplaten (na het schetsen ofcourse) en neem als basis een aantal staanders en deel de vakken ertussen precies zo in als je dat zelf wilt. Pak papier en pen en ga schetsen.. Zorg dat je precies de maten weet voor elke plank en laat dit eventueel door de bouwmarkt waar je de planken vandaan hebt op maat zagen. Daarna kan je het als een bouwpakketje in elkaar zetten. Lijkt me vrij gemakkelijk. Houd alleen wel rekening met de toekomst, als je bijvoorbeeld nog een update wilt gaan doen aan je gear is het handig als je hiervoor in ieder geval ruimte genoeg hebt. |
Poster: djaxx
quote:
Poster: Aemilius
Djaxx.. Al heb je een bepaalde plaats waar jij je booth graag wilt hebben moet je alles even opmeten.. Koop een aantal meubelplaten (na het schetsen ofcourse) en neem als basis een aantal staanders en deel de vakken ertussen precies zo in als je dat zelf wilt. Pak papier en pen en ga schetsen.. Zorg dat je precies de maten weet voor elke plank en laat dit eventueel door de bouwmarkt waar je de planken vandaan hebt op maat zagen. Daarna kan je het als een bouwpakketje in elkaar zetten. Lijkt me vrij gemakkelijk. Houd alleen wel rekening met de toekomst, als je bijvoorbeeld nog een update wilt gaan doen aan je gear is het handig als je hiervoor in ieder geval ruimte genoeg hebt.
Ok is een goed plan, je zegt in elkaar zetten als een bouwpakket, wat bedoel je hier juist mee?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.