Skullcandy  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mforge    posted on 31-08-2007 10:14
Ff een vraagje, nou was ik gister bij de mediamarkt om een dvdtje te kopen, en toen zag ik een hele rits aan skullcandy headphones, waaronder qua specs hele goeie heapdphones, wie kent die dingen? 

ik moet wel toegeven dat ze er erg flashy en overdreven uitzien, maar hun dj model ziet er opzich aardig uit (Sk)

What do you think about Skullcandy ??

Vote :   

JeBoyKie    posted on 30-01-2010 00:18
Ja ik heb er 1 de SK Pro van de dj lijn dus... de rood zwart witte versie.. daarnaast heb ik ook nog studio koptelefoons(sony) en die dj headphone van?sony de mvr700 ofzo
De SK Pro klinkt niet heel eerlijk op muziek vooral het laag is geboost maar voor het draaien is dat af en toe wel handig,
In het kort gaat het bij een headphone om de volgende punten:
- Vind je hem lekker zitten?
- Kan je het werk ermee doen wat je wilt doen?
Daarnaast moet jij je headphone leren kennen over hoe die geluid weergeeft en als je dat weet kan je volgens bij elke dergelijke headphone de job klaren.
Ik gebruik de SK Pro veel in het dagelijkse leven en als ik ga draaien maakt het me eigenlijk niet zoveel uit of ik die sony nou mee neem of die SK pro meestal kies ik voor de SK omdat ik die sony er zo saai vind uitzien... + ik vind de SK Pro echt heerlijk zittenHappy, laughing
DjVictorF    posted on 30-01-2010 01:07
Voor Dj'en sowieso niet gebruiken! Mijn broertje heeft een koptelefoon, maar de kwaliteit is echt bagger. Ikzelf heb laatst In-ears van Skullcandy gekocht en die zijn zeker wel goed! (voor Mp3/Mp4 gebruik)
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
CopainsDeluxe    posted on 30-01-2010 23:44
Het zijn misschien wel flashy en trendy headphones , maar het is mij al meermaals verteld dat het niet zo'n geweldige hp's zijn als het aankomt op draaien en voorbeluisteren,...

Leuk voor op straat, maar daar blijft het ook bij denk ik ! Happy, laughing
tek-zotic    posted on 31-01-2010 00:55
lekker laten liggen die skull candy's, sluiten voor geen meter af als je aan het draaien bent, kwaliteit van geluid is niet goed en zijn niet robuust.
Mixt-Ape    posted on 31-01-2010 01:01
Rommel!

This is an old Topic

No new postings for 5.531 days.
 Post CommentThat would be 184.4 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

47 Users online: 4 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 13.956
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.376.874