De nieuwe Dateq VIBE! (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gupy    posted on 17-03-2005 18:43
DATEQ op de Frankfurter Messe 2005!
Het muzikale beursspektakel in Duitsland!

De "Prolight+Sound", "Musik-Messe" in Frankfurt zal gehouden worden van 6 t/m 9 april 2005.
Dateq is daar natuurlijk niet weg te denken, en viert daarmee dat zij daar voor de 25ste keer op rij aanwezig is.

Ook dit jaar worden weer een aantal volledig nieuwe producten getoond van Hollandse bodem!
Naast de inmiddels tot standaard verheven mengtafels als de XTC, de Apollo en de GPM8.3 zullen ook de onlangs gepresenteerde producten als de Dateq SPL5 limiter en de SPLD2 display unit getoond worden.

Met een beetje geluk staat er dan ook een sample van de volledig nieuwe Dateq "VIBE" een geheel nieuw ontworpen "Battle" mixer.
Een professionele 4 plus 1 kanaals mixer die het hart van vele professionele DJ's en professioneel ingestelde amateurs sneller zal doen kloppen! Deze
processorgestuurde mixer die volledig aan de hedendaagse vraag van de moderne DJ zal voldoen heeft uitgebreide filterbanken en DJ-aangepaste toonregeling.
Voor het eerst is deze nieuweling voorzien van vier 60mm faders, om meerdere stijlen van mixen te kunnen uitvoeren. Zelfs een per kanaal selecteerbare effect
Send/return en een daarvoor bestemde VU meter ontbreken niet!
Het moet wel raar gaan lopen als de "Vibe" geen groot succes gaat worden!

Zoals inmiddels bekend zal ook de Dateq MusiCall lijn getoond worden.
Het systeem mag inmiddels volwassen genoemd worden, met een MultiZone Music Paging Matrix Systeem dat het mogelijk maakt om 8 muziekbronnen in
projecten van twee tot 64 zones op kinderlijk eenvoudige wijze te installeren en te bedienen!
Daarbij is oproepmogelijkheid en koppeling van al die ruimtes allemaal mogelijk.
Het systeem is simpel te bedienen door middel van een mooi & praktisch vormgegeven wandregelaar.
Om de nieuwste snufjes en de vertrouwde andere serie Dateq mengtafels voor de Horeca en de Broadcast markt te kunnen bekijken, bent u welkom op
stand H-42 in hal 8.0
Deze is gedurende de hele beurs geopend van 9:00 tot 18:00 uur.

Mod edit by Lead on 12-09-2008 16:50 (5%)

What do you think about De nieuwe Dateq VIBE! ??

Vote :   

King_Vicious    posted on 30-08-2005 09:53
1099 (incl BTW) is de prijs bij new-line, hij staat dus inmiddels in de webshop!
Basrose    posted on 30-08-2005 17:16
duur dingetje weer... k vind die frequentie filter btw wel ok... wel ff wennen maar je kan wel alles filteren.
Gupy    posted on 21-09-2005 22:33
Poster: King_Vicious
1099 (incl BTW) is de prijs bij new-line, hij staat dus inmiddels in de webshop!

Ik zag 'm vandaag ook voor hetzelfde bedrag in het mailingkrantje van Feedback.
Ik wil er toch eens aan zitten, mischien binnenkort toch maar eens naar Rotterdam dan?
Basrose    posted on 21-09-2005 22:42
leuk ding maar ook ff wennen... veel knoppies en dingen.. veel overbodige dingen maarja
Dj_Danny    posted on 22-09-2005 07:46
@ gupy

Ben al bij feedback geweest, vorige week ofzo..., maar die hebben helemaal geen dateq meer staan, alleen de xtc. De verkoper zei dat ze worden weinig verkocht, daarom hebben we de plaats gebruikt voor andere mixers. Maar mensen die een dateq willen zullen dat heus aan ons vragen, ze blijven immers gewoon leverbaar.
Wellicht, bedenk ik net, dat als je het aan een van de verkopers vraagt dat ze hem achter hebben liggen dan kun je hem mischien toch bekijken?

Ik had de vibe wel eens willen zien. Waar heb jij hem getest Basrose?
User edit by Dj_Danny on 22-09-2005 @ 07:48:21 (38%)
Gupy    posted on 22-09-2005 10:03
Goed dat je het zegt...was al bijna onderweg.
Dj_Danny    posted on 22-09-2005 10:55
Heb ik je toch dat ritje bespaard!  Je kan natuurlijk altijd bellen of ze hem hebben en of je hem zou kunnen bekijken? Dan doen ze daar denk ik wel voor je hoor!
Dj_T.im    posted on 22-09-2005 16:49
best duur,, maar ziet er wel gruwelijk uit
DavyJ    posted on 22-09-2005 17:02
Ziet er heeeeel mooi   uit   maar is de prijs ook zow mooi
Dj_T.im    posted on 22-09-2005 17:11
tev eel
denricco    posted on 22-09-2005 19:25
bij feedback (en new-line ook) hebben ze hem nog niet binnen. Ze verwachten wel dat die snel leverbaar zal zijn. Ik ben namelijk ook aan het kijken voor een nieuwe mixer, wordt een xone:92 of een denon dn x 1500 of de dateq vibe. M'n voorkeur gaat uit naar de xone tot nu toe, maar ga hem morgen bij feedback ook ff vergelijken met de denon en dan later nog wel een keer met de nieuwe dateq.
Lukaz    posted on 22-09-2005 21:06
coowl zal meteen ff feedback checken..(ken daar namelijk mensen:P) altijd wat voordelig
denricco    posted on 23-09-2005 19:57
verwachting is dat de dateq vibe volgende week binnenkomt bij feedback (en daarmee denk ook alle andere nederlandse winkels)
Nvie    posted on 23-09-2005 19:58
zag wel laatst dat J&H hem wel al had...

sucksir    posted on 23-09-2005 20:10
Poster: denricco
bij feedback (en new-line ook) hebben ze hem nog niet binnen. Ze verwachten wel dat die snel leverbaar zal zijn. Ik ben namelijk ook aan het kijken voor een nieuwe mixer, wordt een xone:92 of een denon dn x 1500 of de dateq vibe. M'n voorkeur gaat uit naar de xone tot nu toe, maar ga hem morgen bij feedback ook ff vergelijken met de denon en dan later nog wel een keer met de nieuwe dateq.

Ik denk niet dat je bij deze keuze lang hoeft na te denken. De Xone biedt het meest als je niet naar de prijs kijkt. Superieure geluidskwaliteit met hoge functionailiteit vergeleken voor A&H. Ik heb met al deze mixers gespeeld, behalve de Vibe, maar de Xone is echt ideaal vergeleken met de Denon. Als ik wat extra geld had kocht ik gewoon de Xone maar helaas was dat bij mij niet het geval en had ik de X1500 gekocht.

Dus koop gewoon de Xone joh als je het geld hebt.
denricco    posted on 24-09-2005 14:47
ja de xone heeft ook wel een streepje voor bij mij, maar wil toch gewoon ook ff de "directe" concurrenten uitproberen.

Basrose    posted on 25-09-2005 20:31
Tis ff wennen de vibe maar als je er goed mee om kan gaan denk ik dat ie ook super draait...
Lukaz    posted on 25-09-2005 20:34
hmm ik vin hem er niet uitzien!  maja daar gaat het niet om hij heeft gelukkig niet zulke lange faders als de XTC..  voor mij hoefen ze nooit zo lang.. het word maar eens tijd dat ik eht ding ga testenHappy, laughing
Dj_T.im    posted on 25-09-2005 20:55
en waar wou je dat gaan doen
Basrose    posted on 25-09-2005 21:33
bij een dealer ofzo :P

De faders zijn volgens mij mono faders ofzo... in iedergeval speciale faders die je niet hoort kraken als ze slijten...
Dj_T.im    posted on 25-09-2005 21:37
mono faders,, rare naam dan,,
maar wel handig dat die niet krake

Basrose    posted on 25-09-2005 21:42
jah dr is speciale naam voor die faders maar kan er even neit opkomen
Dj_T.im    posted on 25-09-2005 21:43
stereo fader:P:P:P
Dj_Danny    posted on 25-09-2005 22:06
Alps faders, van plastic als ik me niet vergis. En ze geven uiteraard stereo geluid door!
Basrose    posted on 25-09-2005 22:23
wel stereo geluid maar er was mij iets vertelt over mono faders.... nouja dat verhaal zal vast nog wel een keer boven komen :D
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

132 Users online: 1 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 7.855
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 214.956.069