Hallo beste DJ's,
Ik heb een probleem namelijk dat ik totaal geen verstand heb van DJ apparatuur.
Mijn vriend is binnen kort jarig en hij houdt wel van. Hij speelt soms als hobby in bepaalde feestjes voor vrienden. Hij heeft een eigen mixer maar volgens de bronnen blijkt het een mixer te zijn met weinig aansluitingen en effecten. Vraag mij niet wat dat inhoudt. Ik zoek voor hem een mixer ter waarde van 400 euro. Kunnen jullie mij aantal mixers aanraden waarvan hij denkt, woww!!!!
Alvast bedankt!
Wat leuk dat je dat hier komt vragen! En met 400 euro kom je redelijk ver.
Kijken eens op wepaalde webshops, daar staan vaak ook recensies,/beoordelingen.
tik op google eens in 'DJ webshops' je krijgt dan gelijk een aantal vertrouwde webshops.
Ik weet niet hoeveel kanalen hij nodig heeft, als hij er maar 2 nodig heeft, is de pioneer djm400 iets voor hem.
Maar ik dnek dat je al gauw bij de reloop rmx40 DSP terecht komt. 4-kanalen, dus 4 aansluitingen.
effecten erop. Goede prijs/kwailteit verhouding.
En als je wat op het oog hebt, laat het hier dan ff weten voordat je hem koopt. Er zitten hier genoeg mensen die er het een en ander vanaf weten.
Poster: BryanBsluit ik me bij aan! en anders is de sync smx-serie nog goed idee, alleen die gaan nieuw net boven je 400 uit.Maar ik dnek dat je al gauw bij de reloop rmx40 DSP terecht komt. 4-kanalen, dus 4 aansluitingen.
effecten erop. Goede prijs/kwailteit verhouding.
Poster: BryanB
ja idd, en de numark met 3 kanalen, vind ik een beetje onhandig aantal.
Bedankt, ik ga even reviews lezen en voordat ik iets aanschaf zal ik zeker overleggen met jullie. Jullie mogen doorgaan met suggereren. Zijn vrienden kan ik raadplegen en zij kunnen beetje uit krijgen wat hij het liefst wilt...
PS. idd ik wil geen rommel geven aan hem. Het is ontzettend moeilijk om iets te kopen waar je amper verstand van hebt. Maar met behulp van jullie, lukt het hopelijk!
Poster: jannickv
ja idd ik ken ook nie veel booths met 3 geluidsbronnen
de meest voorkomende zijn toch
-2 cd's
-2 tt's
-2 cd's met 2 tt's
Poster: Nvieeerder 4 CD Spelers dan 2 CD en 2 TT.
Tegenwoordig toch ook veel meer 3 cd's, of zelfs 4...
Poster: Nvie
Tegenwoordig toch ook veel meer 3 cd's, of zelfs 4...
Poster: MissyHallo beste DJ's,
Ik heb een probleem namelijk dat ik totaal geen verstand heb van DJ apparatuur.
Mijn vriend is binnen kort jarig en hij houdt wel van. Hij speelt soms als hobby in bepaalde feestjes voor vrienden. Hij heeft een eigen mixer maar volgens de bronnen blijkt het een mixer te zijn met weinig aansluitingen en effecten. Vraag mij niet wat dat inhoudt. Ik zoek voor hem een mixer ter waarde van 400 euro. Kunnen jullie mij aantal mixers aanraden waarvan hij denkt, woww!!!!
Alvast bedankt!