Hallo, Ik wou graag eens wat weten over wat jullie denken over de Behringer U-CONTROL UMX61?
Mvg, DjCx
What do you think about Behringer U-CONTROL UMX61 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Behringer is een budget merk met veel producten die een erg goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Ze hebben wat slechtere producten ertussen, maar ook erg simpele en goede apparaten waarmee goed te concurreren valt.
De midi keyboards zijn een voorbeeld van een simpel, goedkoop en goed product. Dit is een product dat gewoon doet wat het moet doen en waarmee weinig mis kan gaan. Overigens vind ik het overdreven om zo'n grote te nemen. Zo veel verschillende tonen gebruik je toch nooit tegelijkertijd. Ik denk dat je met een kleinere net zo goed uit de voeten komt.
User edit by PatrickBeuken on 27-08-2007 @ 23:47:58 (45%)
Uiteraard. Je krijgt er niet voor niks een versie van Ableton en wat andere software bij. Check hier de productinfo van één van de 3 keyboards maar eens.
This is an old Topic
No new postings for 6.254 days. Post CommentThat would be 208.5 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.