heel erg bedankt voor u/je snelle reactie ow ja ik ben iets vergeten het is de andere optie is een MKII
en ik heb nog een vraag je wat zou jij doen (lead)
sorry meneer lead
ow ja je heb bij je profiel geen geboorte jaar ingevoerd maar wel in je biografie
die heb gelezen
TNHX voor de reacties ik heb gekosen voor de cdj 800 (mkII) nog maar 150 euro ik heb nu al 555 maar echt presies 555 ow jah ik heb ook een denon dn s1000 dus is de combinatie ook goed? uhh maar ik snap iets niet hoe krijg je de beat met 6 % pich gelijk? ik bedoel je hebt een liedje met 90 BPM en een met 120 BPM hoe krijg je die dan gelijk? ( ik gebruik 36% ) en de pichband om steeds bij te stellen
Poster: NickName... maar ik snap iets niet hoe krijg je de beat met 6 % pich gelijk? ik bedoel je hebt een liedje met 90 BPM en een met 120 BPM hoe krijg je die dan gelijk? ( ik gebruik 36% ) en de pichband om steeds bij te stellen
Poster: Jorrit
Als je met 0,05% pitch precisie niet precies genoeg kan mixen is er toch iets met jou aan de hand denk ik dan, volgens mij is dit gewoon een luxeprobleem.
Poster: DonBascoik snap hem kan het wel met de cdj 800? wat zijn de pich standen daarop?
Dat kan dus niet met de CDJ200...
De CDJ200 heeft maximaal?16% en dan haal je het net als je zowel up-pitcht als down-pitcht?
90 bpm -> 104,4 bpm en 120 bpm -> 100,8 bpm.
Maar ik betwijfel of dit nog acceptabel klinkt.
Poster: NickName
ik snap hem kan het wel met de cdj 800? wat zijn de pich standen daarop?
Poster: baath10 % met schaal verdelign van 0,05
en
100% met schaal verdeling 0.5
Poster: _ruud_
Dit geld voor audio cd's. Maar bij mp3 heb je ook nog als je hem op wide zet 16% alleen weet ik dan niet de exacte verdeling.