scratch vraagje!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

kardon    posted on 25-08-2007 02:14

beste djs ik heb een vraagje over een bepaald scratch geluid
om het duidelijk te maken heb ik een filmpje geadd

de vraag is kan je dit geluid alleen maken als je er een efx tussen zet?

want ik krijg het niet uit mn pioneers (mk2) Cry

http://youtube.com/watch?v=00nZFQ-Ifcg

What do you think about scratch vraagje! ??

Vote :   

Ft    posted on 25-08-2007 10:47
Hij gebruikt gewoon de samples uit deze topic.. (of dit topic... geen idee:P)
Ik heb ze misschien nog wel... pm me je email even dan stuur ik ze wel...
Luxx    posted on 25-08-2007 10:55
dat is de zogeheten: 'white noise' moeilijk te vinden, ik heb em uiteindelijk gevonden in de scratchtools van Beatport.

je kan die trouwens ook gewoon samplen. gewoon kabeltje via je pc naar kanaal van je mixer, de booth out naar je pc weer en dan dat white noise stukje opnemen via audacity. had ik ook eerst gedaan
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 25-08-2007 @ 11:03:38 (100%)
Gery    posted on 25-08-2007 11:21
Poster: Luxx
dat is de zogeheten: 'white noise' moeilijk te vinden, ik heb em uiteindelijk gevonden in de scratchtools van Beatport.

je kan die trouwens ook gewoon samplen. gewoon kabeltje via je pc naar kanaal van je mixer, de booth out naar je pc weer en dan dat white noise stukje opnemen via audacity. had ik ook eerst gedaan
 al eens aan gedacht om via sound controll (start > uitvoeren > sndvol32 OF luidspreker icoontje naast klok) bij eigenschappen, opnemen gewoon WAVE te selecteren, en een interne opname te maken Tongue

't lijkt mij nogal omslachtig en niet erg kwalitatiefvol om een omweg langs je mixer te maken...
DJ - Producer
Luxx    posted on 25-08-2007 11:23
Poster: Gery
al eens aan gedacht om via sound controll (start > uitvoeren > sndvol32 OF luidspreker icoontje naast klok) bij eigenschappen, opnemen gewoon WAVE te selecteren, en een interne opname te maken Tongue

't lijkt mij nogal omslachtig en niet erg kwalitatiefvol om een omweg langs je mixer te maken...

werkt prima hoor, gewoon goeie geluidskwaliteit sample. gebruik em nog steeds dat sampletje:P. gewoon via je speaker uitgang van je pc naar je line-in van pc kan trouwens ook maar volgens mij hoor je dan niet wat je opneemt (omdat je speakers eruit zijn)
www.mothermusic.nl
kardon    posted on 25-08-2007 12:42
dus dit geluid krijg je alleen door die sample het is idd die sample uit dat topic..ik heb mn mail gestuurt naar je FT ik zie het wel he thx!!

This is an old Topic

No new postings for 6.418 days.
 Post CommentThat would be 213.9 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

182 Users online: 9 Guests (173 Unknown)
Pages generated today : 15.396
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.270.461