Poster: fettibambaja maar ik vind het toch niet echt zo gebruiksvriendelijk, maar je kan er wel veel mee!
En nog een kleine tip voor de mac gebruikers, audio hijack pro is een prima programmatje voor de mac voor op te nemen.
hey, een klasgenoot van mij wou vandaag op wat zelfgemaakte beats gaan 'zingen/rappen' zeg maar. Dus ik sluit alles aan net zoals Illusion weer prachtig uitlegt. Dus hij begint, en wij luisteren even later de track terug, kraakt de mic heel erg, en de beat klonk ook niet... dit hebben we gedaan met audacity.
Dus wij kijken wat er aan de hand was, konden we niet zo snel wat vinden. Toen hebben we bij dat schermpje ( je weet wel, dat luidsprekertje wat rechtsonderin in je balk staat) de mic enzo zachter gezet.
Toen viel het wel mee qua gekraak, maar het was nog niet helemaal lekker zuiver.
Kunnen jullie mij helpen ( ik ben er wel bijna zeker van! )
Mvg,
Michael
Poster: Basz-Linehey, een klasgenoot van mij wou vandaag op wat zelfgemaakte beats gaan 'zingen/rappen' zeg maar. Dus ik sluit alles aan net zoals Illusion weer prachtig uitlegt. Dus hij begint, en wij luisteren even later de track terug, kraakt de mic heel erg, en de beat klonk ook niet... dit hebben we gedaan met audacity.
Dus wij kijken wat er aan de hand was, konden we niet zo snel wat vinden. Toen hebben we bij dat schermpje ( je weet wel, dat luidsprekertje wat rechtsonderin in je balk staat) de mic enzo zachter gezet.
Toen viel het wel mee qua gekraak, maar het was nog niet helemaal lekker zuiver.
Kunnen jullie mij helpen ( ik ben er wel bijna zeker van! )
Mvg,
Michael
@ tairip
ja, maar ook de beat klonk niet echt lekker zuiver, en die werd van dezelfde pc afgespeeld
Poster: Basz-Line@ tairip
ja, maar ook de beat klonk niet echt lekker zuiver, en die werd van dezelfde pc afgespeeld