check even snel Dré bij N.Line!
Hij kost nu €299 (SuperActie!)
Poster: ccc
ELTA Music Center
Kost 111 euro. Koop er 2 heb je cd spelers.
Je zou ook eens kunnen kijken naar de NUMARK AXIS9 CR is op veel plaatsen goed te krijgen voor ong. €300,-. En verder kun je ook nog altijd tweedehands kijken. Maar is net wat je wil.
Poster: Sammow
Mss even meegeven welke spelers ze wel hebben in je winkel dan
Poster: Sammow
Hmm, dure winkel lijkt me wel :s
Probeer toch je pa te overhalen, je gaat echt je broek scheuren daar denk ik :p
Poster: JasperVC
Prijzen op de site kloppen niet echt. Je mag er toch altijd 50€ af doen
Poster: NIekh
Als je je pa hebt overgehaald moet je dan toch echt is kijken voor 2x cdj 100's 2de hands :D.
heeft mijn neef ook gedaan en die dingen zijn niet stuk te krijgen :P
Ik heb denet even gekeken en er stonden 2 mooie voor €395,- op
succes :D
Men leverancier zegt dat dee dezelfde is als de citronic. Kan iemand dit bevestigen? Omdat deze niet op new-line staat :p
Poster: _ruud_
Dit is een van de wel bekende oem cd-spelers. Alleen staat er hier bij een stickertje van KOOLSOUND op.
Kan cdj100's kopen voor €450
Iemand ervaring met de spelers?
Heb search gebruikt maar als je cdj 100 intikt dan is het altijd cdj 1000
Kan cdj100's kopen voor €450
Iemand ervaring met de spelers?
Heb search gebruikt maar als je cdj 100 intikt dan is het altijd cdj 1000
Poster: DonBasco
Ik moet zeggen dat ik € 450 wel veel geld vind voor CDJ100's. Ik heb het dan niet over de prijs tov de markt, maar meer of je waar voor je geld krijgt.
In mijn ogen is de CDJ100 wel heeel erg basic. EIgenlijk biedt deze speler heel weinig.
Zo mist hij bijvoorbeeld een loopfunctie, mp3 ondersteuning en schiet de waarde ook hard omlaag na aankoop.
Voor minder geld haal je betere spelers in huis (Denon, Numark) en voor € 50 meer heb je een Pioneer CDJ200, die echt een enorme verbetering is t.o.v. de CDJ100. Ik zou voor de CDJ200s gaan
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.