all, een wonderbaarlijk verschijnsel; 1 audio track (wav van BeatPort), welke netjes op een CDtje is gezet genereert in 1 van mijn 3 CDJ1000 MK3's maar deels een grafische weergave. Ergens na de eerste 2 minuten krijg ik een flatliner, terwijl het nummer alles behalve flat is. Ik weet niet wat de capaciteit van de memorycards is, maar gok dat er rond de 600 cd's in het geheugen zitten. Iemand anders een ideetje wat dit kan zijn?
What do you think about Het wave display genereert maar deels ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb dit gisteren ook mee gemaakt. Met een track. Moet wel zeggen dat ik al moeite had met branden van het nummer. Van de 3 pogingen in Nero gaf het programma 2x aan de gehele cd nodig te hebben voor de track (van +/- 5 min. ofzo)
This is an old Topic
No new postings for 6.414 days. Post CommentThat would be 213.8 months or a whopping 17.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.