Omdat ik er niet uitkom bij het maken van een keuze over mijn toekomstige mixer heb ik gewoon ouderwets het advies nodig van een verkoper. Webwinkels vind ik genoeg maar ik zoek dus een normale winkel waar ik de volgende mixers (of een aantal daarvan) kan bewonderen:
Ecler mac 70
Dateq Crew
Dateq Synx
Denon X500
Numark fx 5000
Sync smx 2
Iedere winkel in een straal van ongeveer 50 km van den bosch af ben ik bereid om naartoe te rijden.
ps. mochten de reacties als spam worden opgevat stuur dan aub een pm met de winkelgegevens.
Alvast bedankt
Poster: robbert
Spincity in Nijmegen.
Zeer ruim aanbod in dj gear, hebben wel 20 mixers klaar staan om uit te proberen. Ook het personeel is vakkundig en behulpzaam. Echte liefhebbers daar!
Poster: DjCollinBosgraaf
Misschien kun je Feedback proberen , zit dacht ik in Eindhoven , weet ook niet of ze alles daar hebben
maar het is een vrij grote winkel met keuze en je kan er spul testen
Feedback heeft wel wat mixers staan maar Dateq en de Ecler zal er niet staan meschien hebben ze hem wel op vooraad zodat je hem kan testen of zo
Poster: boscheboy
En vanzelfsprekend ga ik erheen om een mixer te kopen en niet puur voor het advies en dan snel op internet bestellen .
Erg mooie mixer, al zou ik deze in de tijd van effecten en dergelijke niet meer kopen. Leg er 400 bij en je hebt een andere heerlijke mixer