Ik heb deze pioneerspeler +/- 7 maanden geleden op een site zien staan. Nu merk ik op dat deze niet op de pioneer BE site staat.
Hij bestond al voor de cdj denk ik
Weet iemand hier meer van waarom hij niet populair is geworden?
eigenschappen op deze site : http://www.pioneer.co.uk/uk/products/archive/DMP-555/index.html
Ik heb hem btw nooit op belgische sites gezien! (het is geen photoshop editie want ik heb webshops gezien waar hij te koop is.
What do you think about Pioneer DMP-555 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb 2 van deze spelers gehad. Echt top dingen, super fijn, eigelijk een cdj 100 alleen het voordeel dat je tracks van een mmc kaartje af kon spelen.
Ik gebruikte die functie op de volgende manier: Ik branden mijn cd's en als je dan net 2 tracks der niet op kwijt kon dan zetten je die op de kaartje, echt ideaal.
Waarom deze units niet populair zijn geworden, is het feit dat ze duurder waren als de cdj 1000. Dusja, ik heb af en toe nog wel spijt dat ik ze eruit heb gedaan, maar tegen woordig met al die tijdcode software, brand ik eigelijk ook geen enkele cd meer. Maar gebruik ik mijn cdj 800 mk2 als controllers
Als je vragen heb hoor ik het wel, weet vrijwel zeker dat ik ze kan beantwoorden.
moesten we nu als gentenaars ondereen nog wat vriendelijker kunnen zijn ook :p
ik ga het morgen lezen
was eigenlijk heel vriendelijk bedoelt hoor
This is an old Topic
No new postings for 6.393 days. Post CommentThat would be 213.1 months or a whopping 17.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.