reloop rmp-1 OF Denon DN-S1000 OF cdj-200 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : welke cd-speler

-reloop rmp-1
-Denon DN-S1000
-cdj-200

Voting is only possible for our Members
electrofreakazz    posted on 17-08-2007 12:19

hey hey!

ik heb enkel nog maar met de cdj-200 een beetje ervaring, dus wou ik eens horen voor wat jullie zouden gaan
en als het nog even erbij kan, waarom?...

alvast bedankt guys,

ciao,

ellen

What do you think about reloop rmp-1 OF Denon DN-S1000 OF cdj-200 ??

Vote :   

Collin    posted on 17-08-2007 12:26

Ik zou persoonlijk ook voor de Pioneer CDJ-200 gaan

ik heb een paar keer de DN-S1000 onder handen gehad , maar vind het veel te ingewikkeld
je moet veel te veel knopjes indrukken om iets te laten gebeuren , niet overzichtlijk en geen fijne Jog

Pioneer CDJ-200

ook een paar keer onderhanden gehad , en is gelijk overzichtelijker wat ruimer
en gewoon kwaliteit , waar je veel aan hebt , persoonlijk vind ik de speler vergeleken met de CDJ-800MK2 gewoon te duur voor een paar honder euro meer heb je de CDJ-800 MK2 al , maar
van deze 3 cd spelers de Pioneer CDJ-200 het beste !
Luxx    posted on 17-08-2007 13:18
ik heb nog nooit met cdj200 gewerkt, wel met de rmp en de denon. denon snapte ik geen bal van. gigantisch veel knopjes waarvan je denkt dat je het nooit zult gebruiken. nu weet ik zelf dat de cdj 200 heel erg nette speler is zonder veel poespas en perfect werkt. de reloop werkt ook naar behoren. extra aan de reloop zijn wat meer effecten en de cdj heeft een slikker voor de cd's en een loop cutter. ook wel geinig
www.mothermusic.nl
Kevinova    posted on 17-08-2007 14:18
Poster: Luxx
en de cdj heeft een slikker voor de cd's en een loop cutter. ook wel geinig

Je bedoelt lock-in? Dat hebben toch alle 3 bovengenoemde cd-spelers?

Ik zou voor de rmp gaan, tot nu toe heb ik er nog niet veel klachten over gehoord en blijkt de prijs/kwaliteitsverhouding aardig goed te liggen. Wil je natuurlijk heel erg zeker van kwaliteit zijn moet je toch wel voor pioneer of denon kiezen.
Luxx    posted on 17-08-2007 14:44
rmp 1 heeft een cd lade. denon heeft wel een slikkertje inderdaad
www.mothermusic.nl
Kevinova    posted on 17-08-2007 14:46
Oja, dank je k zie het :P Rmp 2 heeft pas slot-in :P
JasperVC    posted on 17-08-2007 21:39
Ik denk er ook over de dn-s1000 te kopen. Maar als je kijkt naar de demo filmpjes ziet het er toch allemaal niet zo ingewikkeld uit ??
Of ben ik verkeerd ?
jannickv    posted on 17-08-2007 21:44

ja voor mensen die er kunnen mee werken is niks moeilijk:p

ik weet het doet er niet veel toe maar de denon vind ik echt über lelijk

User edit by jannickv on 17-08-2007 @ 21:46:04 (100%)
Ziax    posted on 17-08-2007 21:47
Ik heb enkel al op de denon s1000 gewerkt. Ik vind de knopjes wel snel wennen maar toen ik erop moest draaien slikte hij enkele cd's niet. Als hij de cd dan toch afspeelde was het na 30s opeens muisstil in de zaal. Ik schaamde mij dood :s Ik vind de pitch (stond op 10%) ook helemaal niet prettig werken.. Alsof hij op sommige momenten gewoon niet pitchte. Ik wou deze speler ook eerst kopen maar hierna ben ik toch beginnen doorsparen voor de cdj800mk2 :s
Luxx    posted on 17-08-2007 23:25
Poster: JasperVC
Ik denk er ook over de dn-s1000 te kopen. Maar als je kijkt naar de demo filmpjes ziet het er toch allemaal niet zo ingewikkeld uit ??
Of ben ik verkeerd ?

naja ik vond het hopeloos ingewikkelt. ik hou van simpele dingen, ik gebruik play, cue, loop en dat is het ongeveer.. ohja een pitch is ook tof. en een goed zichtbaar display
er zitten zoveel functies op de denon dn-s1000. ik raakte compleet de weg erop kwijt. veel dingen zijn ook met dubbele functies beladen, zo kun je de echo effect in een echo loop veranderen door een flinke zwieper aan de jog te geven.. vage shit
www.mothermusic.nl
sher    posted on 21-08-2007 16:47
hey...

nog een girl... Winking my eye

ik zelf ga voor de RMP-1..
maar dan moet ik erbij zeggen dat ik dat doe om het prijs verschil...
en voor zover ik gelezenheb zijn de reloop RMP-1 prima spelers...

succes...

Happy, laughing
BryanB    posted on 21-08-2007 16:51

naja ik vond het hopeloos ingewikkelt. ik hou van simpele dingen, ik gebruik play, cue, loop en dat is het ongeveer.. ohja een pitch is ook tof. en een goed zichtbaar display
er zitten zoveel functies op de denon dn-s1000. ik raakte compleet de weg erop kwijt. veel dingen zijn ook met dubbele functies beladen, zo kun je de echo effect in een echo loop veranderen door een flinke zwieper aan de jog te geven.. vage shit

"een pitch is ook tof" dus jij gebruikt nooit je pitch?
Luxx    posted on 21-08-2007 17:08
Poster: BryanB

"een pitch is ook tof" dus jij gebruikt nooit je pitch?

dat wil zeggen dat ik dat dus ook op een cd speler wil hebben. even beter lezen
www.mothermusic.nl
Sammow    posted on 07-09-2007 01:35
Poster: JasperVC
Of ben ik verkeerd ?

jah, wat ben jij niet van plan te kopen? Cry

Zelf zou ik de CDJ200 kiezen, maar dat is wel net een andere prijsklasse dan de RMP1 he, als ik jou was zou ik dan da RMP2 vergelijken met de CDJ200, dat gaat al een iets eerlijkere strijd zijn, hoewel dan nog steeds de CDJ200 eruit komt als winnaar, die is echt niet stuk te krijgen (bij manier van spreken)
Renzis    posted on 07-09-2007 11:19
Poster: BryanB

"een pitch is ook tof" dus jij gebruikt nooit je pitch?

weet niet hoe jij beatmatched maar met een pitch voor de "tof" kom je niet verCry
Heb alleen de cdj200 en de rpm onder handen gehad... Cdj200 is gewoon beter, simpel. de rpm werkt ook fijn, is overzichtelijk en wat betreft prijs/kwaliteit mijn inziens een goede speler
Illusion    posted on 07-09-2007 11:28
Gewoon de Denon of de cdj 200Winking my eye reloop is bij mij niet echt bekend qua kwaliteit
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 07-09-2007 @ 11:28:58 (100%)
Kevinova    posted on 07-09-2007 12:28
Poster: Illusion
Gewoon de Denon of de cdj 200Winking my eye reloop is bij mij niet echt bekend qua kwaliteit

De qualiteit bij Reloop zit wel goed hoor. Ik zou voor de Reloop gaan, minpunt is wel dat de rmp-1 geen slot-in heb maar een uitschuifbaar klepje. Miss moet je kijken of je de rmp-2 kan betalen...

Hier een review over de rmp2: http://www.aboutdj.nl/content/view/600/8/

Edit voor de prijs van 2 CDj's-200 ken je bijv. dus ook 2 Rmp 2's kopen.
User edit by Kevinova on 07-09-2007 @ 12:33:55 (20%)
NickName    posted on 07-09-2007 16:05
ik zou voor de cdj gaan of ff doorsparen voor een cdj 800 MKII maarja puur mening ik heb een Denon DN 1000 ik zech zelf NIET FIJN DING ik heb liever me cdj 800 maarja cdj 200 is gewoon pioneer en pioneer is de koploper in tabletop spelers dus ik ga voor de cdj ow ja met reloop heb ik 0% evaring (ziet er wel kut* uit) * kwalitatief Uitermaate Teleurstellend
Steev    posted on 07-09-2007 16:55

Ik wordt echt moe van jou. Het is jammer dat je heel wat te vertellen hebt, maar niets kan onderbouwen met degelijke argumenten. Je hebt in die 5 zinnen hierboven wel 3 keer gezegd hoe "hopeloos ingewikkeld" de DN-1000 wel niet is. Wat jij "vage shit" vind, is helemaal niet zo vreemd. Wanneer je namelijk de echo activeert is het mogelijk om de intensiteit van de echo te bepalen met de jog en wanneer je helemaal naar het einde draait (er loopt namelijk een duidelijke balk over het display om te laten zien hoe groot de intensiteit is) dan kom je in de echo loop. Dit is gewoon een handige functie als je snel van een echo een loop wil maken, een functie die, als je even oefent, erg goed kan gebruiken om leuke effecten aan je mix te brengen.

Als je je wat meer zou verdiepen in een apparaat, wat gebeurt wanneer je er gewoon lekker mee aan het draaien bent, zie je dat het helemaal niet zo moeilijk is. Overal staat bij waar het des betreffende knopje voor dient, dus als jij je ogen in je broekzak hebt "raak je de weg er compleet erop kwijt"

Beetje zielig hoor, een goede degelijke speler afkraken, zonder enig juist argument te geven. Ik vind het hier tegenwoordig steeds meer een Pioneer reclame uithang bord worden. Echt behoorlijke Objectieve informatie over de kwaliteiten van een cd speler is hier niet meer te krijgen met al die pioneer sletjes hier.
NickName    posted on 07-09-2007 17:20
Poster: Steev

Ik wordt echt moe van jou. Het is jammer dat je heel wat te vertellen hebt, maar niets kan onderbouwen met degelijke argumenten. Je hebt in die 5 zinnen hierboven wel 3 keer gezegd hoe "hopeloos ingewikkeld" de DN-1000 wel niet is. Wat jij "vage shit" vind, is helemaal niet zo vreemd. Wanneer je namelijk de echo activeert is het mogelijk om de intensiteit van de echo te bepalen met de jog en wanneer je helemaal naar het einde draait (er loopt namelijk een duidelijke balk over het display om te laten zien hoe groot de intensiteit is) dan kom je in de echo loop. Dit is gewoon een handige functie als je snel van een echo een loop wil maken, een functie die, als je even oefent, erg goed kan gebruiken om leuke effecten aan je mix te brengen.

Als je je wat meer zou verdiepen in een apparaat, wat gebeurt wanneer je er gewoon lekker mee aan het draaien bent, zie je dat het helemaal niet zo moeilijk is. Overal staat bij waar het des betreffende knopje voor dient, dus als jij je ogen in je broekzak hebt "raak je de weg er compleet erop kwijt"

Beetje zielig hoor, een goede degelijke speler afkraken, zonder enig juist argument te geven. Ik vind het hier tegenwoordig steeds meer een Pioneer reclame uithang bord worden. Echt behoorlijke Objectieve informatie over de kwaliteiten van een cd speler is hier niet meer te krijgen met al die pioneer sletjes hier.

jij bent echt zo' n ikke ikke en de rest kan sikken typ
Sunrise8    posted on 07-09-2007 17:31
ik zou voor de cdj 200 gaan,
ik heb zelf gekozen voor de cdj 800 mk2, omdat ik deze toch een beter prijs/kwaliteit verhouding vind hebben, zoals luxx al zei, voor een paar honderd euro meer bij de cdj 200 heb je al een cdj 800, dat heb ik dus ook gedaan, want ik was ook aan het kijken naar de cdj 200, vond ik ook erg goedHappy, laughing.
dus ik zou voor de cdj 200 gaan en anders voor de rmp-1
de denon vind ik echt niks, wel grappig wat je ermee kunt, bijv nummers laten overlopen op dezelfde cd speler, maar ik zou toch voor de andere 2 gaan, op 1. staat cdj 200. op 2. de rmp-1 Happy, laughing

succes
Music made me who i am
Steev    posted on 07-09-2007 19:02
Poster: NickName

jij bent echt zo' n ikke ikke en de rest kan sikken typ

Toch jammer dat je dit soort commentaar krijgt wanneer je tegen het heersend moraal in gaat.
Code-Y    posted on 07-09-2007 19:17
ik zou voor denon gaan.... ik ben zelf erg tevreden over mn denons.... ik heb de 3500's en ga dit weekend 2 dns-1000's halen...=)
Luxx    posted on 07-09-2007 19:24
Poster: Steev

er word hier toch om meningen gevraagd over de speler? dan lijkt het mij niet meer dan normaal wat ik gezegd heb. dat is MIJN mening. jij kan er wel tegenin gaan maar dat is geheel aan jou en dat doet mij niets. mischien heb jij een hekel aan "pioneer sletjes"  maar volgens mij ben jij dan een 'denon sletje?' beetje nutteloze post van je om zo aanvallend tegen een mening in te gaan
www.mothermusic.nl
Steev    posted on 07-09-2007 19:51
er word hier toch om meningen gevraagd over de speler? dan lijkt het mij niet meer dan normaal wat ik gezegd heb. dat is MIJN mening. jij kan er wel tegenin gaan maar dat is geheel aan jou en dat doet mij niets. mischien heb jij een hekel aan "pioneer sletjes"  maar volgens mij ben jij dan een 'denon sletje?' beetje nutteloze post van je om zo aanvallend tegen een mening in te gaan

Nou, jij snapt volgens mij niet wat ik bedoel. Het is namelijk zo dat als jij je mening geeft, dat je die toch onderbouwt met argumenten? En dat is iets wat jij nauwelijks tot niet doet. En dan vind ik het een rot streek dat je op zo'n manier een gewone goede cd speler, toevallig van een ander merk dan pioneer, helemaal onderuit haalt. Dat slaat echt helemaal nergens op.

En om in te gaan op 'denon sletje', ik heb nog meer merken dan Denon alleen waarover ik te spreken ben hoor. Ik vind die Reloop die hierboven staat aangeprezen ook een goede speler. Verder heb ik spullen van Numark, Stanton, Behringer enz. Denon heeft naar mijn idee ook zijn goede en zijn slechte kanten, dus ik zie niet in waarom ik een Denon-sletje zou zijn.

Erg jammer als je het mij vraagt dat je niet eens met een normale reactie terug kan komen dan alleen zo'n lege replay.
User edit by Steev on 07-09-2007 @ 19:52:50 (1%)
TheMole    posted on 07-09-2007 21:10
ik en men broer gaan de reloop RMP-2 kopen veel beter als rmp 1 nie.maar anders zou ik dan toch de cdj 200 nemen :D
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

216 Users online: 16 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 31.070
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.898.092