hey hey!
ik heb enkel nog maar met de cdj-200 een beetje ervaring, dus wou ik eens horen voor wat jullie zouden gaan
en als het nog even erbij kan, waarom?...
alvast bedankt guys,
ciao,
ellen
Poster: TheMole
ik en men broer gaan de reloop RMP-2 kopen veel beter als rmp 1 nie.maar anders zou ik dan toch de cdj 200 nemen :D
Poster: Kevinovanee kijk ma http://www.sound-station.be/ bij cd spelers
RMP-2 heeft zelfde prijs als CDJ-200 nu... En kwa opties had ie wat ik in reviews lees gelijk aan de cdj-800 -1000 alleen wil ik dat niet met zekerheid zeggen.
Poster: TheMole
nee kijk ma ... bij cd spelers
Poster: Kevinovaah ok srry
Je mag hier niet linken naar webshops maar hier in Nederland bij "new-...." is hij dezelfde prijs.
Poster: Steev
Nou, jij snapt volgens mij niet wat ik bedoel. Het is namelijk zo dat als jij je mening geeft, dat je die toch onderbouwt met argumenten? En dat is iets wat jij nauwelijks tot niet doet. En dan vind ik het een rot streek dat je op zo'n manier een gewone goede cd speler, toevallig van een ander merk dan pioneer, helemaal onderuit haalt. Dat slaat echt helemaal nergens op.
En om in te gaan op 'denon sletje', ik heb nog meer merken dan Denon alleen waarover ik te spreken ben hoor. Ik vind die Reloop die hierboven staat aangeprezen ook een goede speler. Verder heb ik spullen van Numark, Stanton, Behringer enz. Denon heeft naar mijn idee ook zijn goede en zijn slechte kanten, dus ik zie niet in waarom ik een Denon-sletje zou zijn.
Erg jammer als je het mij vraagt dat je niet eens met een normale reactie terug kan komen dan alleen zo'n lege replay.