schanieren hdj1000
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

freezer    posted on 15-08-2007 18:04
ik heb een probleem met mijn hdj1000 hij is bijna door gescheurd bij de schanieren hij is pas een half jaar oud vind t zonde om weer een nieuwe te kopen weet iemand of er losse onderdelen te koop zijn en waar? alvast bedankt

What do you think about schanieren hdj1000 ??

Vote :   

NielsR    posted on 15-08-2007 18:08
Ga is naar de winkel voor garantie, als hij nog maar een halfjaar oud isCry
User edit by NielsR on 15-08-2007 @ 18:10:05 (6%)
neutje    posted on 15-08-2007 18:21
nou ik zou gewoon naar de winkel gaan, ik had het namelijk ook maar die van mij was gewoon helemaal gebroken, maar ze hebben er gewoon nieuwe scharnieren opgezet.
en het koste me helemaal niks.
tairip    posted on 15-08-2007 21:48
Je moet er mee terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht, zij zullen dan bepalen of het molest is of niet en hoe ze de zaak verder af gaan handelen. In de meeste gevallen als de winkel redelijk is gaan ze proberen om hem voor jou te laten repareren of een nieuwe te verkrijgen.

P.s. er zijn bij de Pioneer dealers kitjes te koop a 35.- ex BTW daarbij zitten ook de schanieren tevens zijn alle onderdelen daar ook gewoon LOS te koop.
Lead    posted on 16-08-2007 15:16

Tairip,

De setjes zijn alleen de kussentjes en krulsnoer (met schroefjes etc), niet de scharnieren. De hoofdbeugel inclusief scharnieren is wel los te koop maar die kost rond de 80 euro meen ik.

Advies : Terug naar de winkel, je hebt garantie... probeer die dus ook te claimen.

Let the BASS be louder
tairip    posted on 16-08-2007 16:55
Poster: Lead

Tairip,

De setjes zijn alleen de kussentjes en krulsnoer (met schroefjes etc), niet de scharnieren. De hoofdbeugel inclusief scharnieren is wel los te koop maar die kost rond de 80 euro meen ik.

Advies : Terug naar de winkel, je hebt garantie... probeer die dus ook te claimen.

Gaat mijn kennis zo snel achteruit? Hmzz... misschien moet ik maar eens weer back in business gaan!

This is an old Topic

No new postings for 6.427 days.
 Post CommentThat would be 214.2 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

144 Users online: 10 Guests (134 Unknown)
Pages generated today : 13.377
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.268.442